Відвідуваність російських торгових центрів після закриття іноземних магазинів скоротилася на 15%
Росіяни стали рідше відвідувати торгові центри після закриття низки іноземних магазинів у середньому на 15%. При цьому закордонні бренди вже близькі до розриву орендних договорів, повідомив президент Російської ради торгових центрів (РРТЦ) Дмитро Москаленко.
«На початку – середині березня, коли магазини західних брендів стали оголошувати про тимчасове закриття, трафік у ТЦ різко підскочив, у торгових точках вишиковувалися черги. Пізніше відвідуваність помітно знизилася – близько 15%», – розповів Москаленко.
Оскільки орендна плата включає відсоток від обороту, власники торгових центрів зазнають збитків, пояснив він. Президент РРТЦ додав, що у всіх вони різні, оскільки залежать від розташування молла та кількості закритих у ньому магазинів.
Читайте також: Продаж одягу на росії впав на 25% після закриття Zara і H&M
При цьому досі багато іноземних компаній, які закрили на росії свої магазини, не розірвали договори оренди із власниками торгових центрів.
“Але є інформація, що деякі компанії вже впритул підійшли до такого рішення”, – зазначив Дмитро Москаленко.