Попит на преміальні смартфони в Україні досяг довоєнного рівня – дані ритейлерів

Українці повертаються до звичних умов споживання. Про це свідчить зростання попиту на преміальні смартфони, який досяг довоєнного рівня.

Про це розповіли ритейлери "Цитрус", Rozetka та "Алло" у коментарі Forbes.

На початку війни інтерес до преміальних смартфонів в Україні очікувано впав, але десь за півроку ситуація стабілізувалася і попит досяг рівня 2021 року, сказав CEO "Цитрус" Вадим Лисюк.

Багато людей пристосувалися до нових умов, пов’язаних з війною, та повернулися до звичного споживання, – додав він. 

Ситуація у 2023-му

Влітку цього року динаміка попиту на преміальні смартфони зросла на 12%, порівняно із 2022 роком, зауважив менеджер відділу "Смартфони, аксесуари та аудіо" мережі "Алло" Євген Валєр.

За його словами, за неповний 2023 рік ритейлер продав майже стільки ж iPhone, що за весь попередній.

Схожі дані наводять і в Rozetka. Продажі дорогих гаджетів на маркетплейсі пішли вгору вже на початку року, а з виходом 15-го iPhone частка преміальних смартфонів повернеться на рівень довоєнного 2021 року. Таку думку висловив керівник напряму "Електроніка" Rozetka Олександр Гайворонський.

Маркетинг-директор "Фокстроту" Олег Нікольський вважає, що кінця 2023-го у грошовому виразі вони займатимуть 35-37% ринку.

Попит на продукцію Apple в Rozetka стабільний, щороку ритейлер продає понад 10 тисяч iPhone, у “Цитрус” продажі в рази більші - 116 000 штук із початку з 2021 року і до серпня 2023-го.

Читайте також: Прискорення розвитку та перегляд пулу орендарів: головні тренди торговельної нерухомості у 2023 році

В п’ятірці продажів Rozetka: Xiaomi, Samsung та Motorola на Android.

В “Алло” цього літа серед лідерів у категорії смартфони гаджети цінового сегмента 5000-10 000 та бюджетні моделі до 5000 грн, а техніка від Apple лише на п’ятій сходинці.

Forbes