Попри слабкий попит в галузі: Coca-Cola демонструє зростання доходів на всіх ринках
Лімітований випуск газованих напоїв Coca-Cola та підвищення цін призвели до несподіваного зростання квартального доходу компанії на тлі слабкого попиту в галузі.
Акції компанії зросли приблизно на 3%, повідомляє Reuters.
Обсяги продажів у сегменті газованих напоїв з сезонними смаками, такими як Sprite Winter Spiced Cranberry та Fanta Beetlejuice, почали зростати у четвертому кварталі, збільшившись на 2%.
На противагу цьому, конкурент PepsiCo минулого тижня повідомив про падіння доходів у четвертому кварталі на 3% у двох найбільших сегментах - напої в Північній Америці та Frito-Lay в Північній Америці.
Це, мабуть, ключова відмінність від Pepsi. Pepsi втрачає частку в Північній Америці в сегменті газованих напоїв, а Coca-Cola випереджає її в сегменті напоїв без цукру та газованих напоїв, - сказав Чарлі Хіггс, директор з досліджень основних споживчих товарів Redburn Atlantic.
У четвертому кварталі обсяги продажів зросли на всіх світових ринках Coca-Cola, а в Північній Америці - на 1%.
Керівники компанії очікують, що інфляційне ціноутворення буде помірним протягом року.
Запроваджені президентом США Дональдом Трампом 25% мита на імпорт алюмінію можуть збільшити витрати для внутрішнього бізнесу компанії, проте керівники заявили, що у них є інші рішення для упаковки продуктів, такі як пластикові пляшки.
Coca-Cola виглядає одним із найбезпечніших гравців на мінному полі, яке стало мінним полем для ширшої групи виробників основних споживчих товарів через GLP-1, тарифи, валютний курс та інші проблеми, - сказав аналітик Truist Білл Чаппелл.
Під керівництвом генерального директора Джеймса Квінсі, Coca-Cola розширила своє портфоліо в Північній Америці, включивши до нього такі бренди, як преміальне молоко Fairlife та газовану воду Topo Chico.
Різноманітні пропозиції виявилися позитивними в умовах зменшення покупцями споживання солодких напоїв, що важливим для довгострокових структур попиту, — сказав Брайан Малберрі, менеджер клієнтського портфеля компанії Zacks Investment Management, яка володіє акціями Coca-Cola.
Coca-Cola також збільшує попит на ринках, що розвиваються, таких як Індія, задовольняючи місцеві смаки, а також пропонуючи пакети напоїв за різними ціновими категоріями.
Прогноз річного органічного зростання доходів компанії на рівні 5%-6% виявився на рівні верхньої межі довгострокового плану, тоді як прогноз зростання порівнянного прибутку на рівні 2-3% не виправдав очікувань.
Читайте також: Coca-Cola масово відкликає продукцію в Європі через вміст небезпечної речовини
У четвертому кварталі порівнянний чистий дохід зріс на 4,2% до 11,40 млрд дол., порівняно з падінням на 2,47%, яке очікували аналітики. Прибуток у 55 центів на акцію перевершив очікування на 3 центи.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації