Попри рекордну кількість магазинів: JYSK фіксує зниження продажів

Для скандинавської мережі JYSK 2022/2023 фінансовий рік став рекордним, компанії вдалося відкрити найбільшу кількість магазинів. Попри це, ритейлер фіксує тривале зниження темпів зростання продажів.

Цей факт у JYSK визнали ще минулого року, тоді у звіті компанії повідомлялося, що продажі зросли на 11% до 36,2 млрд данських крон (4,9 млрд євро).

Цього року мережі вже не вдалося досягти двозначних чисел і за підсумками 2022/2023 фінансового року продажі зросли на 6,3% до 38,5 млрд крон (5,2 млрд євро). 

Втім, JYSK поставив інший рекорд - за кількістю відкритих магазинів. Лише з початку цього року і до кінця серпня ритейлер відкрив загалом 135 точок, а у травні мережа вийшла на ринок Туреччини. Таким чином, компанія наразі управляє 3300 магазинами в 48 країнах, а кількість покупців збільшилася на 1,2 мільйона. 

Світовий ринок роздрібної торгівлі, як і раніше, перебуває під тиском, довіра споживачів і купівельна спроможність залишаються низькими, — сказав генеральний директор і голова правління Рамі Єнсен.

При цьому він наголосив, що імідж і позиціонування Jysk так само сильні і додав, що за минулий рік компанія оновила концепцію у 619 магазинах та реконструювала понад третину своїх закладів.

Реконцепція JYSK

Раніше ми розповідали, що данський ритейлер хоче до кінця 2024 року завершити рестайлінг усіх своїх магазинів за концепцією 3.0.

Наразі JYSK вже провів оновлення 2000 точок, залишилось близько 1,2 тис. магазинів.

Читайте також: JYSK відкрив оновлений магазин у концепції 3.0 в білоцерківському ТРЦ ВЕГА

У JYSK наголошують, що проєкт модернізації магазину 3.0 є однією з найбільших інвестицій в історії компанії, окрім відкриття нових магазинів.

Trade Master