Понад 6,5 млн гостей та нові магазини: ТРЦ “Злата Плаза” розповів про результати 2024 року

Рівненський ТРЦ “Злата Плаза” підбив підсумки 2024 року та розповів про основні показники і досягнення.

Так, протягом 2024-го, ТРЦ відвідали 6 690 000 гостей, повідомляє “Злата Плаза” у своїх соцмережах.

Також серед основних досягнень ТРЦ виділив наступне:

  • 200 00 кВт "зеленої" електроенергії виробила СЕС на даху ТРЦ;
  • 130 подій відбулося у ТРЦ, зокрема понад 60 - на підтримку Сил оборони України;
  • 34 мільйони контактів з контентом на сторінках ЗЛАТИ у соцмережах;
  • 10 нових магазинів відкрито, зокрема Harvest, Kiko Milano, Sister's Aroma;
  • 3 нові безкоштовні сервіси для гостей: прокат павербанків, парасоль, крісла колісного і дитячого візка, велосервіс і підставки для дітей в санвузлах.
  • 1 місце на RAU Awards в номінації "Кращий малий ТРЦ України поза містами-мільйонниками"!
  • понад 10 700 кг макулатури, 350 кг скла, 175 кг пластику, 380 кг батарейок передано на повторну переробку.
  • 22 павербанки отримали військові, які Power kit зробив з використаних E-цигарок, що зібрали в ТРЦ.

473069155 1004424838388104 7480159598666449986 n | 1

СЕС на даху ТРЦ "Злата Плаза"

Сонячна електростанція запрацювала на даху ТРЦ наприкінці літа 2023 року. Цей проєкт мав стартувати на початку 2022 року, але був відкладений зі зрозумілих причин.

Панелі встановлено на даху і вони продукують 200 тис. кВт електроенергії на рік, що покриє 7% витрат всього торговельного центру. І це лише перший етап втілення проєкту по енергоефективності, в планах закрити до 15% потреб в електроенергії завдяки роботі СЕС, зазначають у прес-службі ТРЦ.

Читайте також: ТОП публікацій українських ТРЦ у соцмережах в грудні 2024 року

Завдяки використанню сонячних панелей, зменшується викид вуглецю на 100 тонн в рік, що допомагає берегти наш клімат та природу для майбутніх поколінь.