Понад 60% безконтактних оплат в Україні здійснюються гаджетами з NFC – Mastercard
Частка розрахунків смартфонами та іншими гаджетами з NFC серед безконтактних оплат картками Mastercard у фізичному ритейлі в Україні перевалила за 60%.
Про це свідчить статистика транзакцій від Mastercard за другий квартал 2023 року.
За словами віцепрезидента з розвитку бізнесу Mastercard в Україні та Молдові Юрія Батхіна, Україна вже п’ять років поспіль входить до десятки країн світу, що є лідерами за кількістю NFC-оплат цифровими картками компанії.
У другому кварталі цього року, Україна посіла місце у першій п’ятірці. Також в топ увійшли Австралія, Велика Британія, Нідерланди та США.
Сьогодні 95% усіх оплат картками Mastercard у фізичних торгових точках в Україні — безконтактні. Найпопулярнішими категоріями є:
- продуктовий ритейл;
- заклади харчування;
- одяг та взуття;
- автозаправні станції.
У компанії зазначають, що важливим фундаментом для популяризації безконтактних оплат став розвиток мережі платіжних терміналів, які дозволяють здійснювати такі транзакції.
Свого часу запуск технології безконтактної оплати Mastercard став знаковою подією, що здійснила революцію в платежах по всьому світу і в Україні зокрема. Завдяки своїй простоті, зручності та безпеці, безконтакт став абсолютним фаворитом в оплатах серед українців, і сьогодні Україна входить до десятки передових країн світу за кількістю безконтактних операцій з картками Mastercard, — каже Юрій Батхін.
Каси самообслуговування
Раніше ми розповідали, що українці почали частіше користуватися касами самообслуговування (КСО).
Про це свідчить аналітика мережі торговельних центрів “Епіцентр”, згідно з якою, у такий спосіб відбувається більше чверті всіх покупок у гіпермаркетах.
У першому півріччі 2023 року частка транзакцій, проведених на КСО досягла 25,7%. Порівняно із довоєнним, 2021 роком, цей показник зріс на 5,2 відсоткових пункти, а відносно 2020-го - на 8,2.
Читайте також: “Аврора Мультимаркет” завершила будівництво першої черги сонячної електростанції у Вінниці
За словами регіонального директора “Епіцентр” Сергія Пономарьова, зростання частки покупок з використанням самокас це загальносвітовий тренд. У часи пандемії він став особливо актуальним, оскільки споживачі намагалися обмежити контакти з оточуючими, зокрема і з персоналом магазинів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації