Понад 500 українців є власниками франшизи польської мережі Żabka

Вже понад 500 українців володіють магазинами мережі Żabka за договором франшизи у Польщі, більшість із них — жінки.

Про це польский ритейлер повідомляє у своєму прес-релізі. Зазначається, що цікавість до співпраці з мережею постійно росте, що свідчить про довіру українців до Żabka.

Ми оцінюємо, що кількість українських франчайзі в Żabka може продовжувати зростати, і мережа готова приймати більш амбітних та ініціативних людей, пропонуючи їм підтримку та інструменти, необхідні для досягнення успіху на польському ринку. Żabka з гордістю підтримує підприємців з різних куточків світу, створюючи простір для реалізації мрій і професійних прагнень , - говорить Пшемислав Кієвський, операційний директор Żabka Polska.

Żabka є найбільшою у Польщі мережею невеликих продуктових магазинів формату біля дому, що діє на основі франчайзингу. Ритейлер налічує 10,5 тис. магазинів, якими керують 9000 франчайзі.

У компанії відзначають, що українці, які проживають у Польщі, становлять сильну групу людей з різними навичками, досвідом і професійними прагненнями. Для багатьох з них специфіка польського ринку може бути новою, тож саме франчайзинг може стати вдалим варіантом ведення бізнесу.

Читайте також: Польська мережа Biedronka виходить на ринок Словаччини

Незалежно від країни походження, усі кандидати мають однаковий початковий внесок, який становить приблизно 5000 злотих. Іноземці також повинні пройти тест, щоб досягти рівня знання польської мови не нижче В2.