Понад 40% малих та середніх бізнесів вважають критично важливою співпрацю з сервісами доставки
Понад 43% малого та середнього бізнесу в Україні вважають співпрацю з сервісами доставки критично важливою.
Про це йдеться у дослідженні Statista та Civitta на замовлення Glovo. За його даними, середнє зростання продажів серед респондентів, які співпрацюють з різними сервісами доставки, становить +15%.
Ще 51% помітили збільшення клієнтської бази, а 70% учасників опитування також відзначили, що досвід позитивно вплинув на виручку.
40% малих та середніх бізнесів, що користуються сервісами доставки для своєї роботи, призначили окремого менеджера, відповідального за онлайн-доставку.
“Соцмережа” від Glovo
Раніше ми розповідали, що сервіс доставки з магазинів та ресторанів Glovo хоче перетворити свій застосунок на соціальну мережу Glovo Next з підбірками страв та відео від ресторанів.
Її вже тестують в межах України і планують запустити до кінця цього року.
В оновленому застосунку-соцмережі знайомі зможуть обмінюватися рекомендаціями, наприклад, закладами, що їх сподобалися.
Читайте також: Чорна п’ятниця 2024: чого очікують та як готуються українські ритейлери
Також можна буде створювати приватні та публічні списки улюблених ресторанів.
Функції уже працюють у Барселоні, Іспанія. Тепер і Україна серед 22 країн, де впроваджують Glovo Next.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації