Понад 40% малих та середніх бізнесів вважають критично важливою співпрацю з сервісами доставки

Понад 43% малого та середнього бізнесу в Україні вважають співпрацю з сервісами доставки критично важливою.

Про це йдеться у дослідженні Statista та Civitta на замовлення Glovo. За його даними, середнє зростання продажів серед респондентів, які співпрацюють з різними сервісами доставки, становить +15%.

Ще 51% помітили збільшення клієнтської бази, а 70% учасників опитування також відзначили, що досвід позитивно вплинув на виручку.

40% малих та середніх бізнесів, що користуються сервісами доставки для своєї роботи, призначили окремого менеджера, відповідального за онлайн-доставку.

“Соцмережа” від Glovo

Раніше ми розповідали, що сервіс доставки з магазинів та ресторанів Glovo хоче перетворити свій застосунок на соціальну мережу Glovo Next з підбірками страв та відео від ресторанів.

Її вже тестують в межах України і планують запустити до кінця цього року.

В оновленому застосунку-соцмережі знайомі зможуть обмінюватися рекомендаціями, наприклад, закладами, що їх сподобалися.

Читайте також: Чорна п’ятниця 2024: чого очікують та як готуються українські ритейлери

Також можна буде створювати приватні та публічні списки улюблених ресторанів.

Функції уже працюють у Барселоні, Іспанія. Тепер і Україна серед 22 країн, де впроваджують Glovo Next. 

All Retail