Понад 350 товарів з маркуванням: як Auchan Україна впроваджує систему Nutri-Scorе

На полицях гіпермаркетів Auchan Україна можна знайти понад 350 товарів з маркуванням Nutri-Scorе. Це науково обґрунтована система маркування поживної цінності для продуктів, що була створена агентством охорони здоров’я Франції у 2016 році.

Наразі вона використовується у Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії. Інші країни ЄС на шляху до її впровадження.

Український ритейлер почав інтегрувати систему у 2020 році, наразі відповідне маркування мають понад 350 артикулів. Це передусім власний імпорт компанії та товари міжнародних виробників.

У мережі зауважують, що Nutri-Score є добровільною системою маркування і наноситься лише за бажанням виробника. Однак в україні деякі ритейлери вже заявили про готовність доєднатися до системи.

Щомісяця кількість Nutri-Score товарів у мережі зростає. Це маркування дає клієнту можливість швидко визначити споживчу користь та поживну цінність того чи іншого продукту. Nutri-Score має вигляд 5-колірної шкали (від темно-зеленого до червоного кольору) і позначається літерами A, B, C, D, E. Де темно-зелений має найнижчий вміст негативних речовин, а червоний — найвищий. Маркування використовується для того, щоб надавати правдиву інформацію споживачу. А клієнт, усвідомлюючи цей факт, приймає рішення включати цей продукт до свого раціону чи ні, - каже керівник відділу якості Auchan Україна Юлія Домбровська.

image 2023 10 16 15 09 58 | 1

Читайте також: “Епіцентр” вперше взяв участь у міжнародній конференції Глобального договору ООН

*Довідка. Українське законодавство поки не вимагає а ні від виробників, а ні від торговельних мереж наносити на товари позначки Nutri-Score. Однак за бажання будь-яка компанія може зареєструватися в системі та матиме два роки, що нанести маркування Nutri-Score на всі харчові продукти.

All Retail