Понад 350 товарів з маркуванням: як Auchan Україна впроваджує систему Nutri-Scorе
На полицях гіпермаркетів Auchan Україна можна знайти понад 350 товарів з маркуванням Nutri-Scorе. Це науково обґрунтована система маркування поживної цінності для продуктів, що була створена агентством охорони здоров’я Франції у 2016 році.
Наразі вона використовується у Німеччині, Швейцарії, Бельгії, Люксембурзі, Нідерландах та Іспанії. Інші країни ЄС на шляху до її впровадження.
Український ритейлер почав інтегрувати систему у 2020 році, наразі відповідне маркування мають понад 350 артикулів. Це передусім власний імпорт компанії та товари міжнародних виробників.
У мережі зауважують, що Nutri-Score є добровільною системою маркування і наноситься лише за бажанням виробника. Однак в україні деякі ритейлери вже заявили про готовність доєднатися до системи.
Щомісяця кількість Nutri-Score товарів у мережі зростає. Це маркування дає клієнту можливість швидко визначити споживчу користь та поживну цінність того чи іншого продукту. Nutri-Score має вигляд 5-колірної шкали (від темно-зеленого до червоного кольору) і позначається літерами A, B, C, D, E. Де темно-зелений має найнижчий вміст негативних речовин, а червоний — найвищий. Маркування використовується для того, щоб надавати правдиву інформацію споживачу. А клієнт, усвідомлюючи цей факт, приймає рішення включати цей продукт до свого раціону чи ні, - каже керівник відділу якості Auchan Україна Юлія Домбровська.
Читайте також: “Епіцентр” вперше взяв участь у міжнародній конференції Глобального договору ООН
*Довідка. Українське законодавство поки не вимагає а ні від виробників, а ні від торговельних мереж наносити на товари позначки Nutri-Score. Однак за бажання будь-яка компанія може зареєструватися в системі та матиме два роки, що нанести маркування Nutri-Score на всі харчові продукти.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації