Понад 300 відкриттів з початку року. Скільки мережа “Подорожник” інвестує у кожну аптеку
Мережа "Подорожник" інвестує у відкриття однієї нової аптеки близько 3 млн грн. З них від 1,2 до 1,4 млн грн у приміщення та близько 1,5 млн грн на товарний залишок.
Про це у інтерв’ю LIGA.net розповів СЕО мережі Тарас Коляда.
На відкриття однієї аптеки ми інвестуємо від 1,2 до 1,4 млн грн у приміщення та близько 1,5 млн грн на товарний залишок. Це дозволяє забезпечити повний запуск аптеки з персоналом, обладнанням та товаром. Вибір локації, де буде розташовуватись аптека, визначається низкою факторів: трафіком, наявністю конкурентів та "якорів", як у звичайному ритейлі. У нас працює відділ розвитку, який постійно шукає приміщення в кожній області, - пояснив він.
Хоча мережа розвивається надзвичайно динамічно і за 10 місяців 2024 року відкрила 377 нових аптек, Тарас Коляда відзначив значні проблеми з персоналом. Для вирішення кадрового питання компанія намагається залучати молодь за допомогою спеціальних програм "Подорожник START" чи "Навчальна аптека "Подорожник".
Основна бізнес стратегія ритейлера - створити максимальне покриття, масштабування.
З основних завдань, які зараз стоять перед бізнесом – це автоматизація й цифровізація більшості процесів. Ми – національна мережа, і до того ж наш шлях розпочався із західних областей. Відповідно, зараз ми робимо акцент на відкритті в центральних регіонах країни. Але тут немає вибірковості, бо де наш клієнт – там і ми. Крім того, ми концентруємось на відкритті у невеликих населених пунктах, щоб фармопіка була доступною для кожного українця, - резюмував він.
Читайте також: Потрібно масштабуватися. “Аврора” в Румунії поки не вийшла на прибутковість
Наразі компанія має понад 2000 аптек по всій країні, однак плани на наступний рік щодо кількості відкриттів СЕО розкривати не став.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації