Понад 3 тис. категорій для мерчантів: як і що можна продавати на маркетплейсі “Епіцентру”
Мережа будівельних гіпермаркетів “Епіцентр” з 2020 року розвиває власний маркетплейс, на якому товари реалізувати може не лише мережа, а й сторонні продавці.
У березні цього року відвідуваність epicentrk.ua становила 15,3 млн, свідчать дані SimilarWeb. Середній чек по маркетплейсу становить близько 2000 грн і зараз для роботу постачальників відкрито 3600 категорій.
Що найкраще продається?
У топ категорій за квітень 2023-го по продажах увійшли:
- меблі;
- дім та інтер’єр;
- сантехніка;
- інструменти та обладнання;
- дача, сад та город;
- авто товари;
- будівництво та ремонт;
- одяг та взуття;
- спортивні товари;
- побутова техніка та електроніка;
- дитячі товари;
- освітлення.
Особливістю майданчику є те, що на ньому немає жодних лімітів щодо кількості товару. Можна абсолютно безкоштовно завантажити будь-яку кількість товарних одиниць. Продавцю потрібно оплатити абонентську плату та авансовий платіж у 1000 грн, з якого буде списуватись роялті після успішно виконаного замовлення.
"Епіцентр" бере гроші виключно за виконання замовлення, а у разі скасування з боку покупця комісія повертається.
Як продавати товари на маркетплейсі “Епіцентру”?
Для співпраці продавцю потрібно лише заповнити анкету на сайті компанії. Далі з продавцем зв’яжеться менеджер маркетплейсу, який уточнить, що за товари хоче реалізувати мерчант та проконсультує щодо заборонених категорій, стоп брендів та іншого.
Зауважте, що працювати на майданчику можуть лише ФОП 2-3 групи або ТОВ. До роботи на маркетплейсі не допускаються мерчанти, які продають за схемою дропшипінгу.
Для заборони діяльності існує лише три пункти, по-перше, якщо мерчант планує продавати заборонені товари: алкогольні напої, ліки, відеореєстратори (тимчасово на час дії воєнного стану) електронні сигарети (одноразові), зброю, піротехніку, сигарети та товари для дорослих 18+.
Читайте також: Василь Бовділов, Unilever Україна: про тенденції у FMCG, будівництво нової фабрики та війну
По-друге, заборонено продавати товари стоп-брендів, це компанії, які з тих чи інших причин забороняють продавати свої товари на маркетплейсах третіми особами. Їх перелік можна уточнити у менеджера.
Ну і остання заборона - реалізація ідентичних товарів до тих, які вже продає мережа Епіцентр К. Йдеться лише про товарі, що повністю ідентичні до тих товарів, які вже продає мережа. Всі інші товари без проблем допускаються до продажу.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації