Понад 1000 магазинів та гіпермаркет краси: результати EVA у ІІ кварталі 2023-го

За другий квартал цього року мережа EVA відкрила 11 нових торгових точок та поновила роботу 12 раніше зачинених магазинів, зокрема у Херсоні та на Донеччині.

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі компанії.

Нові магазини запрацювали в Умані, Бурштині (Івано-Франківська обл.), Житомирі, Малині (Житомирська обл.), Львові, Черкасах, Славутичі, с Гоголів (Київська обл.) та Тернополі. У столиці відкрилось одразу три нових об’єкти.

Відновлення роботи EVA відбулось у таких населених пунктах: Марганець (Дніпропетровська обл.), Краматорськ (Донецька обл.), м. Родинське (Донецька обл.), Харків, Одеса, Нікополь, Херсон, Мирноград (Донецька обл.). У деяких містах перевідкрились одразу кілька об’єктів.

Усього за перше півріччя мережа відновила роботу 24 торгових точок і відкрила 22 нових. Тож у другу половину 2023-го мережа увійшла, маючи 1023 працюючих магазини.

eva ii kvartal 2023 | 1

Також компанія продовжує розвивати інтернет-магазин, а нещодавно представила для нього нове позиціонування – «Гіпермаркет краси». У ньому, на додачу до звичного асортименту EVA клієнти можуть знайти професійну та преміум косметику, товари для здоров’я – загалом понад 100 000 найменувань.

Онлайн-майданчик EVA.UA займає 4 місце в рейтингу інтернет-магазинів країни. Наразі платформа має близько 2 млн клієнтів, щодня вона отримує близько 10 тисяч замовлень, 30% з яких – від нових покупців.

Ритейлер очікує, що за підсумками 2023 року частка інтернет-магазину в загальних продажах EVA складе не менше 10%. Тому на перспективу розглядають можливість роботи EVA.UA у форматі маркетплейсу.

002 | 2
001

Благодійні ініціативи

Протягом ІІ кварталу EVA продовжила реалізацію проєктів КСВ, спрямованих на допомогу Силам оборони та українцям, постраждалим в результаті війни. Лише за цей період ініціативи компанії активно підтримали понад 360 тис. клієнтів.

Оперативний штаб компанії задовольнив 26 запитів на допомогу, виділивши товарів з асортименту мережі на суму близько 200 тис. грн. Від початку повномасштабної війни штаб закрив понад 460 запитів із 143 населених пунктів по всій країні. Для цього виділили понад 124 тис. товарів загальною вартістю близько 5,6 млн грн.

В рамках проєкту ”Підтримай захисників”, який EVA втілила спільно з фондом “Повернись живим”, на компетентну допомогу Силам оборони України за звітний період було зібрано 2 176 315 грн від 167 213 клієнтів мережі.

Загальна сума допомоги за підсумками проєкту склала 20 294 160 грн.

Також мережа реалізувала спільний проєкт із БО БФ "КОЛО" та dobro.ua – "Дякую тобі, мамо!", в рамках якого переказала 250 тис. грн на придбання спеціального апарату УЗД для Івано-Франківської обласної дитячої клінічної лікарні

До Дня матері в рамках проєкту "Моя мама вільна", реалізованого спільно з «Асоціацією родин захисників “Азовсталі”, мережа привітала боксами краси 18 мам-військових із загону "Азов".

Читайте також: METRO Україна планує скоротити викиди парникових на 37,5% до 2035 року

З квітня по червень ритейлер реалізував проєкти, спрямовані на допомогу постраждалим від російських ракетних атак у Запоріжжі та Кривому Розі, а також від підриву Каховської ГЕС.

До підтримки дітей, евакуйованих до Туреччини в рамках проєкту "Дитинство без війни" у ІІ кварталі долучились майже 25 тис. клієнтів EVA, які переказали 357 631 грн у вигляді бонусів. За весь час проєкт підтримали 443 563 клієнти, а сума зборів склала 6 745 051 грн, які використовуються для забезпечення потреб евакуйованих дітей.

На другу половину року EVA має досить амбітні плани, в які входить відкриття 28 нових магазинів, готується і представлення нових проєктів на підтримку захисників.