Польський ритейлер Żabka запустив у Румунії дочірню мережу Froo

Польська мережа Żabka офіційно відкриває магазини Froo в Румунії. Перші п’ять точок дочірнього бренду вже працюють у столиці країни Бухаресті.

У лютому компанія об’єдналася з DRIM Daniel Distributie, отримавши контрольний пакет акцій провідної дистриб’юторської компанії FMCG в Румунії. Магазини Froo є еквівалентом Żabka, що працюють у Польщі, вони мають площу від 50 до 70 кв. м.

При виході на ринок Румунії група опирається на понад 25-річний досвід, отриманий на польському ринку, знання споживчої поведінки та ноу-хау свого румунського партнера DRIM Daniel Distributie, зазначають у компанії.

Румунія є значним ринком у Центральній та Східній Європі з населенням понад 19 мільйонів жителів, що робить її другим за величиною споживчим ринком у регіоні. Споживчий профіль схожий на польський, і перспективи розвитку румунського ринку зробили цей напрямок природним кроком у розширенні групи Żabka, — каже Анна Грабовська, президент Żabka International.

f1ee6448f1886138094cb3778edda09e | 1

Новий бренд для румунського ринку

Назва Froo відсилає до польського бренду, від якого воно походить. В логотипі Froo, під літерами RO, збереглася характерна посмішка Żabka.

Хоча назва мережі в Польщі та Румунії різна, характер бренду той самий, відзначають у компанії.

3d51f6c2ad46089ccd10edb970d1c708 | 2

Компанія Froo Romania Retail SRL, що входить до групи Żabka, відповідає за розвиток мережі магазинів у Румунії. Froo планує відкрити магазини у великих містах по всій Румунії. 

Читайте також: Французький ритейлер Casino штучно підняв вартість своїх акцій у 100 разів

Понад 80% асортименту магазинів мережі складають відомі румунські та міжнародні бренди від румунських постачальників. Наслідуючи польський ринок, Froo також пропонує продукцію власної торгової марки.

All Retail