Польська мережа Biedronka виходить на ринок Словаччини

Польська мережа дискаунтерів Biedronka виходить на ринок Словаччини та відкриває в країні перші п’ять магазинів.

Магазини ритейлера з’являться в містах Левіце, Нове Замки, Поважська Бистриця, Сеніца та Зволен у рамках свого початкового відкриття. Про це оголосила Зузана Балогова, директорка із персоналу Jerónimo Martins у країні.

Оголошення збіглося з першою річницею відкриття мережі Jerónimo Martins Slovensko, яка буде керувати бізнесом групи в Словаччині.

Крім того, Jerónimo Martins запустив новий сайт для потенційних співробітників, які бажають працювати в мережі Biedronka в Словаччині. У примітці на цьому веб-сайті роздрібний продавець зазначив, що має "великі плани" щодо ринку Словаччини.

*Довідка

У своїх результатах за другий квартал, оголошених у липні, Jerónimo Martins повідомив про збільшення продажів групи, досягнувши приблизно 8,2 мільярда євро. Це зростання значною мірою було зумовлене зростанням продажів у Biedronka, де загальний обсяг склав близько 5,8 мільярда євро.

Читайте також: Найбільшу в світі мережу магазинів біля дому 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент

Biedronka залишається лідером ринку в Польщі, але компанія визнає, що польські споживачі стають більш обережними у своїх витратах через невизначене економічне середовище.