Польська LPP відкрила перший магазин Mohito в Італії

Польский бренд Mohito, що належить групі LPP, через 1,5 роки після запуску онлайн-присутності в Італії відкрив перший фізичний магазин.

Перший італійський магазин Mohito розташований у ТРЦ Valecenter  поблизу Венеції. Після Reserved і Sinsay Mohito є третім брендом LPP, представленим в цій країні.

Планується відкриття і на інших локаціях, зокрема у найбільшому торговельному центрі Мілана Merlata Bloom, у квітні 2024 року.

Присутність трьох брендів в Італії є важливим кроком у розвитку нашої мережі продажів. Ось уже багато років цей ринок є для нас зоною далекосяжних планів; однак сьогодні наші бренди вже достатньо дорослі та достатньо впізнавані, щоб завоювати вдячність італійців. Після зміни нашої стратегії розвитку, яка відбулася понад рік тому, ми робимо сміливіші кроки в південній частині Європи, яка для індустрії моди залишається конкурентоспроможним ринком, але також стає все більш відкритою для нових модних змін. Я переконаний, що Mohito повторить успіх Sinsay і Reserved, отримавши можливість звернутись до італійських покупців, тому ми плануємо подальший розвиток торгових площ Mohito в Середземноморському басейні, – сказав віце-президент управління групи Пшемислав Люткевич.

*Довідка

Польська група LPP є однією з найбільш швидкозростаючих компаній в індустрії моди в Центральній Європі.

Компанія володіє п’ятьма відомими модними брендами: Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay.

Читайте також: “Орел чи решка”. У Брюсселі відкрили магазин загублених посилок з Amazon

Наразі LPP має близько 2000 магазинів у 30 країнах із загальною площею близько 1,9 млн кв. У компанії працюють близько 30 000 людей у ​​Європі, Азії та Африці. LPP котирується на Варшавській фондовій біржі в індексі WIG20 і є частиною відомого індексу MSCI Poland.

Across Magazine