Політична невизначеність заважає продажам. Ритейлери в США очікують коротший період святкових розпродажів

Американські ритейлери інтенсивно готуються до головного періоду розпродажів, який традиційно пройде восени та взимку.

Очікується, що роздрібні продажі в США зростуть на 3,2% у святковий сезон, свідчить прогнозом Mastercard, отриманий Reuters.

Роздрібні торговці США цього року готуються до коротшого, ніж зазвичай, вікна для святкових покупок, а покупці, які орієнтуються на ціну, зосереджені на акціях та акціях, пов’язаних із ключовими подіями, такими як Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок, - передає агенція.

Так, ріст онлайн продажів прогнозується на 7,1% р/р, для порівнянні роздрібні продажі зросли на 3,1% у період з 1 листопада по 24 грудня 2023 року.

Дані Deloitte також свідчать, що святкові продажі в США зростатимуть найповільнішими темпами за останні шість років.

Такі скромні показники очікуються через невизначеність навколо виборів та ощадливість споживачів. Крім цього, у цьому сезоні період розпродажів менший - лише 27 днів між Днем Подяки та Різдвом. Тому весь ажіотаж буде концентруватися навколо ключових хайпових подіях, як “Чорна п'ятниця” та “Кіберпонеділок”.

Читайте також: Walmart і Target можуть зіткнутися з проблемами через страйк докерів у США

Майбутні результати четвертого кварталу та річні показники для багатьох ритейлерів будуть залежати саме від цих періодів розпродажів. Walmart, Target , Amazon, китайські Shein , PDD Holdings та Temu жорстко конкуруватимуть за споживача.