Показує смаки майбутнього: Coca-Cola випустила напій, створений за допомогою штучного інтелекту
Coca-Cola випустила напій зі смаком, створеним спільно людиною та штучним інтелектом.
У компанії зазначають, що Coca-Cola Y3000 є першим продуктом, у розробці смаку якого брала участь нейромережа. Він став останнім лімітованим смаком, запущеним в рамках платформи Coca-Cola Creations.
Використання штучного інтелекту для Coca-Cola є природним кроком для зацікавлення молодих споживачів. Як і інші напої лінійки, Y3000 не просуває і не розкриває смаковий профіль, а скоріше настрій чи враження.
Натхненні вічністю Coca-Cola, ми хочемо відзначити уявлення кожного про те, як може виглядати майбутнє. За допомогою технології на основі штучного інтелекту Coca-Cola Y3000 Zero Sugar уявляє, якою на смак може бути Coca-Cola з майбутнього, і пропонує інноваційний досвід для дослідження майбутнього, - сказала Оана Влад, старша директорка з глобальної стратегії Coca-Cola.
Участь штучного інтелекту
У компанії пояснили, що створили напій, використовуючи людський та штучний інтелект, щоб зрозуміти, як люди уявляють майбутнє через емоції, прагнення, кольори та смаки.
Компанія зібрала погляди споживачів з усього світу і об’єднала їх з ідеями від штучного інтелекту.
Дизайн також створювався спільно з нейромережею і відображає рідину у стані еволюції. Агрегатний стан передається завдяки зміни форми та кольору, які підкреслюють позитивне майбутнє.
Читайте також: New Balance відкрив перший магазин на Близькому Сході у ТРЦ Yas Mall
У рекламній кампанії наголошують, що Coca-Cola Y3000 дасть шанувальникам "несподівану і захоплюючу перспективу" того, як може виглядати 3000 рік.
Y3000 Zero Sugar та його звичайну версію запустили на окремих ринках по всьому світу, а у США продаються обидва варіанти.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації