Чому інтернет-магазини відкривають простори у ТРЦ: досвід американського бренду ThirdLove

Відома компанія нижньої білизни ThirdLove відкрила свій перший роздрібний магазин у ТРЦ Fashion Island.

Бренд ThirdLove близько дев’яти років успішно розвивався в Інтернеті, роблячи собі ім’я завдяки продажам білизни в різних розмірах, різноманітному асортименту та стильним колекціям.

«Ми розпочали роботу над магазином у вересні-жовтні минулого року і змогли відкрити його на початку лютого. Нерухомість стала доступнішою, незважаючи на зростання цін у зв’язку з ослабленням карантинних обмежень. Фізичний магазин відкрився тому, що серед наших покупниць є жінки, які почуваються некомфортно, купуючи білизну в Інтернеті, тому що їм необхідно переконатися, що вона їм підходить», — сказала генеральний директор Хайді Зак.

Як локація для свого першого фізичного магазину, ThirdLove обрали Ньюпорт-Біч, пояснюючи це тим, що саме там основне місце шопінгу їх клієнток, а основний портрет покупця – зайнята мама.

Незважаючи на те, що в моді онлайн-покупки бренди поступово переходять у ТРЦ, відкриваючи свої фізичні магазини. Amazon, бренд чоловічого одягу Bonobos, виробник взуття Allbirds та модних окулярів Warby Parker, будучи відомими онлайн-брендами, переїхали до торгових центрів.

За даними компанії ProfitWell, яка займається аналізом витрат на залучення клієнтів, значна частина витрат онлайн-виробників йде на рекламу, а витрати на неї зросли на 60% за п’ять років. Якщо раніше вигідніше було виробляти продаж в Інтернеті, не витрачаючи гроші на оренду приміщень у ТРЦ, то останнім часом зростаючі витрати на рекламу та онлайн просування все частіше підштовхують бренди до оренди фізичних магазинів.

Директор із комерційної стратегії рекламної компанії Publicis Джейсон Голдберг зазначив, що «жоден цифровий бренд не досяг річного прибутку в мільярд доларів без магазину».

Читайте також: Ресторани та кафе зі стріт-ритейлу можуть перейти до ТРЦ