Плани Епіцентр на 2023 рік: Ірина Шинкаренко про зміну пріоритетів та допомогу

Директорка з реклами та маркетингу Епіцентр Ірина Шинкаренко розповіла про плани мережі на 2023 рік, розвиток програми лояльності та долю “Незламного ХАБу”.

Про це та інші секрети мережі Шинкаренко розповіла у інтерв’ю MMR.

Директорка наголосила, що компанія з перших днів долучилася до оборони країни. Наприклад, понад 2,5 тис. працівників мережі воюють, також Епіцентр долучився до створення гуманітарних хабів.

На жаль, війна триває, і ми продовжуємо тримати економічний фронт. Зараз у лютому передаємо наступну партію швидких — і це вже разом 50 реанімобілів у межах нашої глобальної благодійної ініціативи “Рятуємо життя”, – розповідає топ-менеджерка.

Акценти цього року

За словами Шинкаренко, війна винесла на перший план соціальну складову усіх комунікацій компанії, тож основний акцент зараз на допомозі.

Зазначається, що компанія розробляє свої соціальні ініціативи таким чином, щоб до них могли долучитися ті клієнти, які хочуть бути корисними країні.

Але від загальносвітових трендів Епіцентр не відмовляється, тож планує розвивати свої YouTube та TikTok канали.

Популярними залишаться короткі відео вертикального формату, які зручно переглядати зі смартфонів. Розвиваємо комунікацію в соцмережах, адже минулого року число користувачів там зросло на 10%. Персоналізація, інтерактивний контент, чат-боти і т.і, – пояснила директорка з реклами та маркетингу.

Ірина Шинкаренко розповіла, що наразі триває повернення відтоку та залучення нових клієнтів до програми лояльності.

“Незламний ХАБ”

Спікерка нагадала, що після 24 лютого 2022 року усі торгові центри мережі стали так званими “Незламними ХАБами”.

Для деяких з них Епіцентр надав не лише власні приміщення, але й транспортний парк, робочу силу та стратегічні запаси товарів.

Також було створено хаб для прийому біженців з південних і східних областей, який за час роботи прийняв понад 150 тис. людей.

Після початку масованих атак на енергетичну інфраструктуру, гіпермаркет одним з перших облаштував місця для безкоштовної підзарядки гаджетів.

Також усі наші торгові центри обладнані генераторами. Такою була технічна вимога ще до війни в ході будівництва кожного ТЦ. І ця вимога допомогла компанії продовжувати роботу мережі, а людям — купувати товари і заряджати свої пристрої без проблем, – сказала Шинкаренко.

Крім цього, у одному зі столичних гіпермаркетів було облаштовано безкоштовний коворкінг на 100 робочих місць. Всі ці фактори, на думку спікерки, не дають назвати проєкт “Незламний ХАБ” ситуативним.

Читайте також: Мільярди гривень допомоги: як український рітейл підтримував армію у 2022 році