Планують масштабну експансію. Українська мережа ISEI вийшла на ринок Польщі
Українська мережа косметики сегменту "середній плюс" ISEI відкрила перший магазин за кордоном. Він запрацював у Варшаві, на великому житловому масиві Targówek.
Точка відкрилася 16 листопада, її площа 70 кв. м, і зараз це найбільший магазин у мережі, говорить співзасновниця ISEI Ануш Товмасян. Чи планує ритейлер подальшу експансію і чому на неї наважився, дізнавався Forbes. УРТЦ пропонує найцікавіше з матеріалу.
*Довідка. ISEI – український ритейлер косметики з Японії, Південної Кореї та країн Європи, що є частиною Imperia Holding. На 21 листопада 2024-го ISEI має 50 магазинів в Україні та монобрендовий бутік Kiehls в партнерстві з Loreal.
Вихід на новий ринок
За словами Товмасян, одним з пріоритетів ISEI є диверсифікація, а Польщу обрали для експансії через схожість менталітетів людей і велику кількість українців, які туди мігрували.
Також у Польщі існує подібний до українського принцип організації ритейлу: зосередження великої кількості споживачів у ТЦ та схожі формати магазинів. Ці фактори дали змогу компанії вибудувати прогнози для подальшого розвитку за «українським лекалом».
Ми вирішили працювати тільки з українською командою, бо вони вже довго живуть у Польщі, знають мову та менталітет поляків, – каже Ануш Товмасян. За її словами, ISEI планує залучати поляків до роботи у разі виникнення необхідності.
У перший магазин в цій країні Товмасян інвестувала 100 тисяч доларів і розраховує на окупність до трьох років. Загалом у проєкт експансії, який передбачає також інтернет-магазин, підприємиця інвестувала 200 тисяч доларів.
Основні складнощі – різниця у підходах до побудови співпраці з новими партнерами, зокрема швидкість реалізації рішень, – каже Товмасян.
У той же час через законодавчі обмеження на імпорт продукції у Польщу ISEI довелося переглянути асортимент товарів, а конкурентами мережі стали усі великі польські гравці - Sephora, Rossman, Douglas, Hebe.
Читайте також: Магазин української мережі MULTI COOK відкривається у центрі Братислави (фото)
Надалі компанія побудувати цілу мережу в Європі, на 2025 рік заплановано відкриття кількох власних магазинів у великих польських містах, які стануть базою для запуску франчайзингової моделі. Протягом двох років ритейлер націлений розширити мережу до 50 магазинів за кордоном. Стільки ж мережа зараз має і в Україні.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації