Планова, швидка чи самовивіз: яку доставку обирають українці (аналітика VARUS)
Тренд на онлайн-замовлення в Україні продовжує нестримно розвиватись. Тільки за останній рік частота онлайн-замовлень в Україні збільшилась на 12%.
Сьогодні послуги доставки надають як компанії-посередники, так і ритейлери напряму. Щоб зрозуміти, яким чином має розвиватись вектор онлайн-замовлень, у мережі супермаркетів VARUS проаналізували, який формат доставки обирають клієнти VARUS.UA.
*Для цілісного розуміння досліджували динаміку користування послугою в трьох містах — Київ, Дніпро та Одеса.
Яку доставку обирають найчастіше?
Найпопулярнішим видом доставки у Дніпрі, Києві та Одесі стала планова. Її частка складає майже 40% від загальної кількості.
Швидку доставку обирають 33% покупців — це ті клієнти, які готові платити більше, щоб отримати продукти якомога скоріше.
Також майже 30% українців віддають перевагу опції самовивозу. Це може бути пов'язано з тим, що деякі клієнти хочуть заощадити на доставці або їм зручніше забрати товар самостійно.
Статистика по кожному окремому місту виглядає так:
Зазначається, що на показники сильно впливає густота населення, місця розташування супермаркетів, впізнаваність бренду та, звісно, ритм життя міста.
Коли найчастіше замовляють доставку
Якщо говорити про час доставки, також можна прослідкувати певну тенденцію. Щоб точно спланувати зустріч з кур’єром, варто обрати зручний 20-хвилинний інтервал доставки. Так, “золотими” в графіку доставки є такі 20 хвилинні слоти.
- 12:30-12:50
- 18:30-18:50
- 15:30-15:50
Найпопулярніші дні тижня замовлень: вівторок, середа та п'ятниця — тобто робочі дні тижня.
Кошик при доставці
Послуга доставки розповсюджується на будь-який товар, представлений на сайті varus.ua. Для різних форматів доставки прослідковуються власні тенденції щодо обсягу замовлень. Так, найбільшу кількість позицій зазвичай замовляють планово. Найменшу, відповідно, коли обирають опцію самовивозу.
Якщо говорити про конкретні цифри, то середня вага замовлень відповідно до форматів доставки виглядає так:
- Планова – 15 кг
- Швидка – 10 кг
- Самовивіз – 6 кг
Оскільки на вибір клієнтів впливає ряд обставин, як близькість супермаркету до дому, графік роботи тощо, то кожен магазин має власну статистику. Тож серед усіх маркетів мережі VARUS можна виокремити найпопулярніші точки, з яких замовляють доставку:
- м. Дніпро, вул. Глінки, 2
- м. Київ, вул. Борщагівська, 154
- м. Кам’янське, проспект Тараса Шевченка, 7
- м. Запоріжжя, вул. Яценка, 2
- м. Одеса, пр. Добровольського, 122/1
Читайте також: Розрив між очікуванням та пропозицією. Яких фахівців шукає на роботу ритейл та на які умови
Як підсумок дослідження, можна констатувати стабільно зростаючу популярність сервісу онлайн-замовлень серед українців. Це підтверджує розвиток цифрових сервісів в Україні та стрімке зростання популярності онлайн-покупок, - резюмували у прес-службі ритейлера.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації