Після скандалу з Вестом: Adidas розпродасть кросівки Yeezy і спрямує кошти на благодійність

Німецький бренд Adidas розпродасть залишки товару від бренду Yeezy, а всі отримані кошти спрямує на благодійність.

Про це акціонерам компанії повідомив її головний виконавчий директор Бьорн Гульден.

У жовтні минулого року продаж кросівок Yeezy, що створювались у колаборації з музикантом Каньє Вестом, призупинили. Тоді ж виробник взуття розірвав партнерську угоду з репером через його антисемітські висловлювання.

У четвер, під час річних зборів акціонерів Аdidas Гульден зазначив, що нерозпродані запаси товарів Yeezy оцінюють у понад 1 млрд євро.

Врешті компанія вирішила не знищувати вже виготовлену продукцію, а "спробувати згодом продати її частину”. Кошти спрямують в організації, що представляють постраждалих від висловлювань Веста.

Конкретні благодійні організації Гульден не назвав, коли бренд почне продавати взуття також невідомо.

Спалити кілька мільйонів пар не має сенсу, — сказав головний виконавчий директор компанії.

Скандал з Каньє Вестом та Adidas

Спочатку співпраця з популярним музикантом була однією з найуспішніших в історії Adidas, але у жовтні 2022-го соціальна мережа Instagram обмежила його аккаунт через образливі висловлювання в бік євреїв.

Тоді репер почав викладати пости в Twitter, одне з повідомлень містило таку фразу: “я зараз хочу спати, але коли прокинусь, то перейду в смертельний режим 3 (death con) проти євреїв”.

Після цього його заблокували і в цій соцмережі, а пости видалили. Тоді Yeezy миттєво розірвав співпрацю з Вестом, а потім про це заявили і в Adidas.

Читайте також: Інвестор подав до суду на Adidas через співпрацю з репером Каньє Вестом

Adidas не потерпить антисемітизм чи будь-які інші заклики до ненависті. Нещодавні висловлювання та дії неприйнятні, сповнені ненависті та небезпечні, вони йдуть врозріз із цінностями, яких дотримується наша компанія, такими як інклюзивність, взаємна повага та справедливість, - йдеться в офіційній заяві компанії.

Внаслідок призупинення продажу кросівок Yeezy бренд анонсував перший річний збиток за 31 рік. Компанія заявила, що може втратити близько 700 мільйонів євро.

“Інтерфакс-Україна”