Після гучного ІРО. Польська Żabka завершила третій квартал зі стрибком прибутку

Найбільший польський ритейлер Żabka повідомив про 18% зростання скоригованого основного прибутку в третьому кварталі 2024 року. Воно відбулося завдяки відкриттю нових магазинів, вищим продажам і маржі, а також покращенню ефективності витрат.

Скоригований показник EBITDA за період зріс до 1,12 мільярда злотих (260 мільйонів євро) за підтримки доходу в 6,58 мільярда злотих (1,51 мільярда євро), повідомляє компанія.

Зростання аналогічних продажів за квартал зменшилося більш ніж вдвічі, до 6%, через ефект високих показників минулого року, коли цьому сприяла висока інфляція та "незвичайно" гарна погода. Продажі LFL за перші дев'ять місяців року зросли до 8,6%.

Кількість магазинів зросла на 10% за рік до 10 906, а за квартал Żabka додала 266 нових точок.

До кінця року ми прагнемо відкрити близько 1100 магазинів у Польщі та Румунії та досягти збільшення продажів у існуючих місцях в очікуваному діапазоні 7,5-9%, — сказав генеральний директор Томаш Суханскі.

Станом на кінець 2023 року група мала 10 014 магазинів. Тоді ритейлер заявляв, що бачить потенціал для близько 19 500 магазинів у Польщі та планує відкрити 4 500 нових одиниць до 2028 року.

Нещодавно Żabka приєдналася до своїх зареєстрованих конкурентів Dino та Eurocash на Варшавській біржі в IPO на суму 6,45 мільярда злотих.

Марта Врохна-Ластовська, фінансовий директор Zabka Group, додала: “Відповідно до наших прогнозів щодо IPO, у середньостроковій перспективі ми прагнемо підвищити скориговану маржу EBITDA до верхньої межі діапазону 12–13%”.

Читайте також: Акції польської мережі Żabka впали нижче ціни первинного розміщення на другий день торгів

Нещодавні результати продажів, нормалізація витрат на електроенергію та підвищення ефективності в масштабах діяльності також повинні призвести до покращення рентабельності EBITDA у 2024 році порівняно з 2023 роком, резюмувала вона.

ESM