Підсумки року в ISEI: зростання товарообігу, трафіку та середнього чека
У 2021 році мережа ISEI відкрила шість нових магазинів. Найбільші з них: у ТЦ Piramida та Retroville у Києві та Forum у Львові. За рахунок нових об’єктів трафік у середньому зріс на 27% порівняно з 2020-м.
Середній чек в офлайн-магазинах зріс рік до року майже на 15%, кількість чеків у порівнянні з минулим роком також збільшилася, але не так значно — люди почали купувати рідше, але за один візит до магазину воліють купувати більше.
«Цього року ми стали більш виважено ставитися до відкриття та закриття кожного магазину: оцінюємо не лише рентабельність, а й вплив на розвиток бренду загалом. Ми скоротили кількість магазинів до 75, але при цьому ISEI не просів, а, навпаки, приріс у товарообігу, трафіку та середньому чеку. Значить, вектор і підхід ми вибрали правильний», — розповідає Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.
Зростання ISEI фіксує і онлайн-каналі. Трафік інтернет-магазину isei.ua зріс на 39% до 2020 року, кількість нових клієнтів — на 84%. В онлайн-клієнтів з’явилося більше можливостей з точки зору доставки: окрім Нової пошти, підключили Meest Express та Justin, а також запустили адресну доставку ще у 38 населених пунктах України.
У 2021 році ISEI змінив і підхід до асортименту.
«Зараз ми менше орієнтуємося на країну-виробника, більше на ефект та склади. Ingredient-first підхід стоїть на чільному місці, ми розширюємо географію брендів і поступово уникаємо виключно корейських продуктів», — деталізує Ануш Товмасян, CMO і співзасновниця ISEI.