Підсумки літа 2023: ТОП-20 українських ТРЦ у Facebook та Instagram (інфографіка)

Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками літа 2023.

*У інфографіці зазначено дані, зібрані станом на 25 серпня 2023 року.

Торговельні центри у Facebook

Беззаперечним лідером рейтингу є львівський ТРЦ Forum Lviv із показником в 250 тисяч фоловерів. Розрив із другим місцем становить 100 тис. підписників. Цю сходинку посідає столична Ocean Plaza із 150 тис. шанувальників.

Третя та четверта позиції також йдуть зі значним відривом - це ТРЦ Gulliver у Києві (120 тис. підписників) та ТРЦ МОСТ-СІТІ у Дніпрі (95 тис. підписників).

Далі різниця скорочується, і столична Lavina Mall закриває першу п’ятірку із 91 тисячею фоловерів.

Навряд комусь вдасться змінити ТОП-5 за наступний квартал, оскільки розрив із шостим місцем становить цілих 12 тисяч користувачів. Воно дісталось київському торговельному центру Manufaktura Outlet (79 тис. підписників).

Сьоме та восьме місце посідають столичний ЦУМ та львівський King Cross Leopolis із 70 та 62 тисячами підписників.

Наступні шість ТРЦ йдуть один за одним із розривом до 5 тис. фоловерів це: Проспект (Київ), River Mall (Київ), Злата Плаза (Рівне), Riviera Shopping City (Одеса) Fabrika (Херсон) та Караван (Київ).

На 15-му місці, з відривом від попереднього у 8 тисяч опинився столичний DREAM (40 тис.), а остання п’ятірка ТРЦ має показники від 31 до 35 тисяч фоловерів.

fb 08 23 | 1

Торговельні центри в Instagram

Перша п’ятірка тут відрізняється від Facebook. Розрив між першим і другим місцем усього чотири тисячі фоловерів, лідирує також Forum Lviv (94 тис.), а херсонська Fabrika посідає друге місце із розривом менше 4 тисяч (90,4 тис).

Сторінка київського ЦУМу має 75,2 тис. фоловерів і йде третьою, четверте місце дісталось харківському ТРЦ Nikolsky, у якого 65,2 тис. підписників. Замикає ТОП-5 столична Lavina Mall із 52,7 тисячами і автоматично стає останнім ТРЦ, що наразі має понад 50 тисяч шанувальників у Instagram.

З шостого по 10-те місця рейтингу сторінки ТРЦ йдуть із відривом менше тисячі це: Gulliver (Київ), Ocean Plaza (Київ), Злата Плаза (Рівне), Riviera Shopping City (Одеса) та Lubava (Черкаси).

11-те місце посідає сторінка мережі ТРЦ Екватор із майже 30 тисячами фоловерів, з таким же результатом за ним йде луцький Порт-Сіті, а 13-те місце дісталося столичному River Mall  з показником 28,1 тисяча.

Читайте також: Літо відновило протистояння: топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram (інфографіка)

Наступні три торговельно розважальні центри також мають кількість підписників вищу за 25 тисяч, це Південний (Львів), МОСТ-СІТІ (Дніпро) та Оазис (Хмельницький).

З 17-ї по 20-у сходинки розмістилися об’єкти, чиї сторінки поки набрали менше чверті сотні тисяч підписників.

inst 08 23 | 2