Перший сімейний парк розваг від “Епіцентру” менше ніж за місяць відвідали понад 30 тис. осіб

Мережа "Епіцентр К" відзначила великий попит українців на дитячі розваги та сімейний відпочинок. Так, моменту відкриття сімейного парку розваг EPILAND у Києві на початку липня, його відвідало понад 30 тис. осіб.

Про це в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна” розповів директор з роздрібної торгівлі мережі Дмитро Танько. За його словами, компанія бачить великий потенціал у розвитку мережі сімейних парків розваг.

Батьки прагнуть проводити більше часу з дітьми і забезпечувати їм позитивні емоції, тому відчуваємо великий запит на якісне сімейне дозвілля. Протягом першого тижня роботи сімейний парк розваг відвідали понад 10 тис. осіб, з моменту відкриття вже понад 30 тис. Час перебування відвідувачів у нашому ТЦ збільшився на 20%. Відповідно середній чек зріс на 12%, найбільше - у відділах "Epic", "Галереї Деко", "Пиши-малюй", Mon Cheri, Food Market. Це вкотре підтверджує, що інтеграція розважальних і торговельних зон затребувана у споживача, - пояснив він.

Про EPILAND

Раніше ми розповідали, що перший парк розваг EPILAND запрацював 6 липня у столичному торговельному центрі на вулиці Полярній, 20-Д.

Флагманський проєкт EPILAND у Києві площею понад 3000 кв. м стане частиною великої розважальної мережі ритейлера, що буде об'єднана тематикою "Подорож у просторі та часі".

Читайте також: Дмитро Танько, “Епіцентр”: попри війну українці ніколи не економлять на товарах для дітей

Тематика передбачатиме, що кожен з сімейних парків розваг в мережі EPILAND стане для відвідувачів окремим "телепортом" у різні світи та ери.

Перший об'єкт у ТЦ “Епіцентрі” на Полярній "телепортуватиме" гостей на планету Пандора, де розгортались події культового кінофільму "Аватар". Більше інформації та фото дивіться у нашому матеріалі.