Перший салон краси, 28 нових магазинів та інше: результати мережі EVA за перше півріччя 2024-го
Протягом I півріччя 2024 року мережа EVA відкрила 28 нових торгових точок, і на кінець червня нараховувала 1080 магазинів.
Про це УРТЦ розповіли у прес-службі ритейлера.
Також у квітні на базі магазину нового формату EVA BEAUTY у ТРЦ Respublika Park розпочав роботу перший салон краси Beauty Salon by EVA площею 26 м2. Він розділений на зону догляду за волоссям та косметологічний кабінет. До кінця поточного року мережа планує відкрити ще близько 30 нових магазинів EVA (переважно у форматі "Жіноча енергія").
Не менш активно компанія розвиває напрям електронної торгівлі. Частка EVA.UA в загальних продажах наразі становить понад 14%. Ця цифра є однією з найвищих у схожих моделях бізнесу на українському ринку. Цьогоріч інтернет-магазин EVA.UA повноцінно запрацював як маркетплейс.
Ми вже маємо понад 10 000 SKU від сторонніх продавців, і цей асортимент постійно зростає. На сьогодні ми продали таких товарів на суму понад півмільйона гривень, — розповіла Ольга Шевченко, виконавча директорка мережі магазинів EVA та EVA.UA.
У першому півріччі 2024 року інтернет-магазин EVA.UA, за даними сервісу SimilarWeb посідає 3 місце за показником загального web-трафіку серед класичних інтернет магазинів. При цьому загальний трафік на всі платформи EVA.UA в цей період закріпився на позначці близько 13 млн сеансів на місяць, що дає змогу щоденно генерувати 13-14 тис. онлайн-замовлень.
Щоб зробити отримання замовлень з EVA.UA максимально зручним, компанія продовжує розвивати мережу точок видачі. Наразі їх – 1064 у понад 340 містах, і це – найпопулярніший спосіб отримання замовлень серед клієнтів EVA.UA.
На кінець першого півріччя логістичний напрям збільшив частку доставки інтернет-замовлень на точки видачі власним транспортом до 51%, що дає компанії більший контроль над якістю роботи з відправленнями. Також EVA продовжує розвивати власну кур’єрську доставку, яка нині працює в Києві, Львові та Дніпрі.
З огляду на постійне розширення асортименту компанія не припиняє розбудову та автоматизацію складів. Оптимізує рутинні процеси, в тому числі пов’язані з документообігом та звітністю, для звільнення додаткового ресурсу персоналу та покращення показників продуктивності. У першому півріччі на 2600 м2 збільшено площу складу інтернет-магазину у Львові (до 24 826 м2 з урахуванням мезонінів), також ведеться будівництво нового корпусу, автоматизовано процеси на РЦ Одеса та збільшено рівень автоматизації на складах e-com у Львові та Броварах.
EVA активно розвиває та популяризує власний мобільний застосунок. Протягом першого півріччя команда напряму працювала зокрема над удосконаленням навігації та пошуку товарів у каталозі, поліпшенням взаємодії користувача з персональними промо-пропозиціями. Наразі через мобільний застосунок здійснюється вже близько третини замовлень з EVA.UA. Загалом станом на кінець червня 2024 він має 4,2 млн встановлень.
Читайте також: EVA направить на виплату дивідендів 30% чистого прибутку – скільки отримають акціонери
Товари власних торгових марок EVA здобули перемоги на престижних міжнародних змаганнях. Частка ВТМ у загальних продажах компанії за півріччя демонструє позитивну динаміку та становить 36,24% в натуральному вимірі. Також напрям ВТМ запустив проєкти в нових категоріях – аромадифузори та товари медичного призначення (пластирі, трав’яні чаї).
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації