Перший ТРЦ “Епіцентру”. В чому особливість нового формату компанії (репортаж)

Наприкінці вересня 2024 року мережа “Епіцентр” відкрила новий об’єкт у селищі Чабани, що в кількох кілометрах від Києва.

Компанія називає його своїм першим повноцінним ТРЦ, мотивуючи це наявністю зони розваг та розширеним тенант-міксом.

Чим цей проєкт відрізняється від класичних “Епіцентрів”, яке враження справляє та що цікавого там можна знайти, дізнавалася журналістка Української Ради Торгових Центрів.

Дизайн та враження

ТЦ розташовується уздовж Одеської траси, має два поверхи з торговельною галереєю та великий підземний паркінг. Раніше на цьому місці працював гіпермаркет “Нова лінія”, новий об’єкт вдвічі більший - загальна площа проєкту 96 000 кв. м, орендна – 62 000 кв.

img 8962 scaled | 1

Фасад дійсно схожий на фасади сучасних мега-молів, має великі лед-екрани, декілька входів. Втім, подекуди ще тривають оздоблювальні роботи.

Простір всередині світлий, як за рахунок великої кількості яскравого освітлення, так і за рахунок сонячних променів, що потрапляють в ТЦ через скляну стелю зверху та прозорі панелі з усіх боків.

img 8989 scaled | 2

Для переміщень між поверхами працюють дві зони з ескалаторами, що розташовуються ближче до протилежних країв будівлі, та декілька ліфтів, розміщених в різних частинах ТЦ.

Між двома сторонами торговельних рядів є різні місця для сидіння, всі магазини у просторі мають дещо спільне в оформленні. Передусім це велика кількість скляних елементів, футуристичного освітлення та зелені (подекуди штучної, а подекуди і живих рослин).

epikkk | 3
mmm | 4

Магазини

Станом на 10 жовтня 2024 року на першому поверсі працювали усі локації, окрім Drive in Market, а от на другому поверсі частина ТЦ була зачинена. Згідно з мапою, там мають працювати парк розваг “Епіленд”, великий флагман Sinsay та невелика кількість інших сторонніх орендарів.

img 9026 scaled | 5

На першому поверсі можна знайти: супермаркет Food Market, магазин спортивного одягу Intersport, аптеку 100+, відділення банку ПУМБ, “Мультисервіс”, відділ побутових товарів Епіцентру, парфумерно-косметичний бутік Mon Cheri, зоомагазин Lapki, Automall, квітковий бутик “Букет”, “Садовий центр” із власним озером та штучним водоспадом просто неба, Workshop, книжковий The Books та декілька інших традиційних відділів “Епіцентру”.

img 9002 scaled | 6

В межах супермаркету працює фуд-корт із виходом на вулицю та класичні для продуктового якоря відділи.

Усі вищезазначені локації хоч і виділені в окремі магазини, але мають майже безшовні переходи всередині торговельного центру та майже не мають бічних стін.

img 8920 scaled | 7

До речі, усі орендарі на першому поверсі належать компанії “Епіцентр К” та розвиваються нею як окремі напрямки.

На другому поверсі працюють дитячий магазин E.Pic, Галерея Деко, Центр Меблів, Студія світла, Центр техніки ЦЕТЕ, товари для відпочинку All4Rest, Кераміка центр, канцтовари “Пиши-Малюй” та інші.

img 9051 scaled | 8

На даний момент “Епіцентр” в Чабанах не має жодного фешн-оператора, окрім Intersport, тож більш повне враження можна буде скласти з відкриттям секції розваг та одягу із якірним орендарем Sinsay.

img 9014 scaled | 9

byuti | 10
epik | 11

Особливості

Головним недоліком є підхід до формування пулу орендарів, кожна товарна група наразі представлена лише одним оператором - тим, що належить “Епіцентр К”.

img 8914 scaled | 12

Це майже не дає змоги стороннім ритейлерам потрапити у ТРЦ на конкурентних умовах, базуючись на показниках товарообігу, репутації, тощо.

Головний плюс, який я відчула на власному досвіді, це та сама об’єднаність та “безшовність” простору. Уся торгова галерея об’єднана спільним задумом, має схожості у дизайні, вільні проходи у будь-які зони. Так, із одним візочком можна об’їхати весь ТЦ та закрити одразу усі потреби (окрім фешн-шопінгу), цьому також сприяють зручні та чисельні виїзди з підземного паркінгу.

img 8935 scaled | 13

ТРЦ зовсім не схожий на звичний для споживача “Епіцентр” і виглядає скоріше як класичний торговельний центр - із галереєю, окремими магазинами, вітринами, фудкортом тощо. Підсилити це відчуття має зона розваг, яку обіцяють відкрити незабаром.

Низка орендарів хоча і належать до групи “Епіцентр К”, мають окремі входи, каси та вітрини. При цьому сам “Епіцентр”, що по суті розташувався поміж окремих магазинів, працює за класичною схемою зі спільними касами для всіх своїх відділів.

Читайте також: Угода триває. “Епіцентр” купує недобудований ТРЦ KyivMall у столиці

Отже, цей формат є однозначно новим для “Епіцентру” і загальне враження від відвідування залишилося позитивним. Назвати це гіпермаркетом ніяк не можна, однак об’єкт все одно має ухил на традиційні для компанії товарні категорії та незвичну для класичного торговельного центру підбірку орендарів.