Перезапуск магазинів, програма кешбек та покупка частинами: як працює Фокстрот у травні
Станом на 18 травня у мережі електроніки та побутової техніки функціонує 86 магазинів у 49 містах країни.
Всеукраїнський ритейлер продовжує відновлювати роботу магазинів та повертати популярні серед покупців послуги. Так, днями перезапущено ще чотири магазини, які були тимчасово закриті у Житомирській, Волинській, Хмельницькій та Черкаській областях:
- м. Бердичів, вул. Вінницька, 18;
- м. Ковель, вул. Незалежності, 106 (ТЦ “Вопак”);
- м. Шепетівка, вул. Героїв Небесної Сотні, 48;
- м. Умань, вул. Велика Фонтанна, 31
За словами виконавчого директора Фокстроту Олексія Зозулі, через втрату основного складу в Гостомелі та неможливість поповнення асортименту мережа змушена була призупинити роботу частини магазинів.
«Тепер же, оперуючи резервним складом у Львові, налаштовуємо нові ланцюги постачання, уклали кілька угод зі складськими та транспортними компаніями. Це дозволяє нам поступово повертатися у звичний режим роботи, відкривати дедалі більше магазинів та забезпечувати звичний для наших покупців сервіс», – зазначив Зозуля.
Зокрема, для постійних покупців, а це 12,5 млн. учасників продовжує діяти програма лояльності ФоксFan: нарахування кешбеку при покупці в магазинах або на foxtrot.ua та можливість використовувати його для оплати під час наступних покупок у Фокстроті.
За сприяння банків-партнерів відновлено послугу кредитування, а саме сервіс «Легка розстрочка» від Альфа-банку, оплата товару частинами від monobank та А-банку.
Є також новини щодо розширення операторів служби доставки. Із запуском складу у Львові рітейлер повернув можливість замовлення товару з доставкою Укрпошта. Нагадаємо, з другого тижня березня Фокстрот відновив адресну клієнтську доставку за допомогою партнерської компанії “Престо”; відновив послугу з доставки товарів через Нову пошту по всій території країни до працюючих відділень та поштоматів; спільно з iPost перезапустили експрес-доставку у містах присутності бренду. Також доступна послуга “Фоксаж” – самовивіз інтернет-замовлення з магазину.
«На цьому не зупиняємось. Відновлюємо сервісні центри, запускаємо новий етап навчання персоналу, розширюємо співпрацю з партнерами. Робимо все, щоб якнайшвидше вийти на максимально можливі потужності», — підсумував Олексій Зозуля.