Перегони в соцмережах: ТОП-20 українських ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками осені 2023 (інфографіка)
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками осені 2023.
*У інфографіці зазначено дані, зібрані станом на 30 листопада 2023 року.
Торговельні центри у Facebook
Лідером рейтингу вкотре став ТРЦ Forum Lviv, кількість підписників не значно зросла, але об’єкт зберігає величезний відрив із 252,1 тис. фоловерів.
Наступні позиції в рейтингу майже не змінилися, другу сходинку, як і влітку, посідає столична Ocean Plaza з 149 тис. підписників, а замикає трійку Gulliver з показником у 120 тисяч.
Четверте місце, як і минулого разу, дісталося дніпровському ТРЦ МОСТ-City, який має 95 тис. шанувальників.
За ним слідує два київських ТРЦ: Manufaktura Outlet із незмінними 79 тис. підписників та ЦУМ із 70 тис. фоловерів.
Після них розрив між позиціями в рейтингу скорочується до 5 тис. підписників: Victoria Gardens (Львів) 64, King Cross Leopolis (Львів) 62 тис., ТРЦ і БЦ Retroville (Київ) 60 тис., Проспект (Київ) 59 тис., Злата Плаза (Рівне) 56 тис., River Mall (Київ) 55 тис. та Riviera Shopping City (Одеса) 55 тис.
Влітку River Mall був на одну позицію вище, однак за осінь його вдалося перегнати рівненському ТРЦ Злата Плаза.
Столичний “Караван” незначно випередив херсонську Fabrika, на своєму місці в рейтингу залишився київський ТРЦ Dream. А замикають двадцятку ТРЦ з показниками від 40 до 35 тис. підписників.
Торговельні центри в Instagram
У Instagram рейтинг, як і влітку, значно відрізняється від Facebook. Перше місце знову посів львівський ТРЦ Forum Lviv з 97,2 тис. підписників, за ним з невеликим відривом йде Fabrika з 89,5 тис. фоловерів.
Третє та четверте місця дістались столичному ЦУМу та харківському ТРЦ Nikolsky, вони мають 77,4 та 68,9 тис. підписників відповідно. Замикає п'ятірку лідерів київський ТРЦ Lavina Mall з показником у 54,8 тис. шанувальників.
Наступні шість ТРЦ мають від 50 до 40 тис. підписників і йдуть з невеликим пропорційним відривом одне за одним, це: ТРЦ Hollywood Mall (Чернігів), ТРЦ Gulliver (Київ), ТРЦ Злата Плаза (Рівне), ТРЦ Ocean Plaza (Київ), ТРЦ Lubava (Черкаси) та Riviera Shopping City (Одеса).
Читайте також: Конкурент чи доповнення? Чи може онлайн-ритейл загрожувати успіху ТРЦ в Україні
Далі в рейтингу відбулись значні перестановки, столичний ТРЦ River Mall із 31,4 тис. підписників випередив луцький Порт City та харківський "Екватор" і піднявся на дві сходинки. Майже без відриву йдуть ТРЦ Південний (Львів), МОСТ-City (Дніпро) та ТРЦ "Оазис" (Хмельницький). Замикають рейтинг столичний Blockbaster Mall, дніпровський "Караван" та Manufaktura Outlet з Києва.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації