PepsiCo може обійти Coca-Cola з капіталізації і стати найбільшим виробником напоїв у США

Компанія PepsiCo Inc. може потіснити свого головного конкурента The Coca-Cola Co і стати найбільшою за ринковою капіталізацією компанією з виробництва напоїв у США.

Наразі ринкова вартість Coca-Cola оцінюється у 277 млрд дол., а Pepsi - у 246 млрд дол. Аналітик Кауміл Гаджравала з Jefferies вважає, що протягом наступного року цінні папери Pepsi зростуть на понад 20% до 203 дол. за акцію, а капіталізація корпорації, відповідно, становитиме 279 млрд дол.

Натомість ціна акцій Coca Cola залишиться приблизно на тому ж рівні, вважає аналітик. Думку Гаджровали щодо перспектив виробників поділяють і інша аналітики, зокрема з Cowen і Goldman Sachs Group Inc.

Однак поки що акції обої виробників відстають від індексу споживчих товарів S&P 500, який цього року знизився приблизно на 6%.

Акції PepsiCo впали приблизно на 7%, а цінні папери Coca-Cola – на 11%. Вже у жовтні 2023 року акції обох корпорацій сягнули річного мінімуму на тлі популярності “Оземпіка”. Це спеціальні ліки від діабету, під час прийому яких люди худнуть і через це можуть почати скорочувати споживання солодких продуктів.

*Довідка

Виробник культової Coca-Cola беззаперечно лідирує з капіталізації серед виробників газованих напоїв з 2006 року, відтоді Pepsi вдавалося обігнати конкурента лише на один день у 2020 році.

Утримувати перше місце весь цей час Coca-Cola вдавалося за допомогою сильного портфелю брендів та зростанню продажів.

Читайте також: Apple виплатить 25 млн доларів Мін’юсту США для врегулювання скандалу із дискримінацією

Однак Pepsi весь цей час, на відміну від конкурента, розвивала також продовольчий бізнес і досить успішно продає чіпси Lay's, Doritos та інші продукти. Це допомагає виробнику стрімко рости. Крім цього, PepsiCo інвестувала у розвиток близько 60 млрд дол.

Bloomberg