PepsiCo, Mars і Mondelez наростили прибутки в рф попри обіцянки мінімізувати діяльність
Американські компанії PepsiCo, Mars і Mondelez, які не стали виходити з ринку рф після початку повномасштабної війни, значно наростили доходи в країні-агресорці на тлі відходу конкурентів.
Виробники не вийшли з ринку, оскільки не підпадають під санкції. Натомість обіцяли продавати лише "необхідні" продукти.
Mondelez International
За підсумками 2022 року ці виробники-гіганти отримали значне зростання продажів. Минулого року продажі компанії Mondelez Rus зросли на 38% - до 92 млрд рублів (1,1 млрд доларів), це у понад два рази більше, порівняно із довоєнним 2021 роком.
Зазначається, що прибутки зросли завдяки ціноутворенню, зростанню обсягів і призупиненню реклами. За 2022-й на росію припало 4% консолідованого доходу компанії.
Зараз різкий сплеск продажів Mondelez починає спадати і цього року компанія продає в рф набагато менше товарів, а вже у червні виробник заявив про скорочення діяльності, припинення нових капіталовкладень, запуску нових продуктів та витрат на рекламу в країні.
*Довідка. Mondelez International є лідером за виробництвом кондитерської продукції у світі. Компанія володіє такими відомими брендами, як Oreo, Toblerone, Milka, Alpen Gold, Dirol, Halls та “Барні”.
Mars
Цей виробник зафіксував зростання продажів на 14%, до 177 млрд руб протягом минулого року.
Зріс і прибуток компанії - на 58% - до 27 млрд руб.
*Довідка. Mars - американський виробник продуктів, здебільшого тривалого зберігання. Найбільше відомий за одноіменними батончиками Mars, також компанії належать бренди M&M’s, Twix, Snickers.
PepsiCo
Виручка компанії в рф зросла на 16%, а прибуток - вчетверо. У виробника заявили, що угоди в росії становили 5% консолідованого чистого доходу за 2022 рік, тоді як роком раніше - 4%.
Хоча у вересні 2022-го СЕО PepsiCo Рамон Лагуарт заявив, що компанія призупиняє продаж міжнародних брендів, зокрема 7Up і Pepsi. Виробник мав звести свою діяльність в рф до мінімум, обіцяв глобальний президент Ендрю Кларк.
Читайте також: Unilever пояснила, чому досі працює на російському ринку
*Довідка. PepsiCo американська транснаціональна компанія у галузі харчової промисловості, що володіє такими відомими брендами: Lipton, 7Up, Pepsi, «Агуша», «Чудо», Sandora та інші.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації