Патріотичність та ціна. На що українці звертають увагу при виборі брендів (опитування)

Українські споживачі хочуть отримувати якісні товари від патріотичних виробників за відносно невеликі кошти.

Про це свідчать результати передріздвяного дослідження компанії Postmen, у опитуванні взяли участь 1 169 респондентів.

Так, для 69% учасників опитування важливо, аби знайомі їм бренди підтримували військових.

43,5% респондентів зазначили, що для них важливо, аби бренди, які вони купують, припинили роботу в країні-агресорці.

Ще близько чверті опитаних сказали про важливість того, наскільки бренди турбуються про збереження робочих місць, емоційну підтримку населення та турботу про своїх співробітників.

Ціна є фактором № 1 при виборі товарів та послуг для абсолютної більшості українців, про це сказали 75% респондентів. Далі за пріоритетністю йдуть якість, практичність та проукраїнська позиція виробника. Натомість екологічність важлива лише для 16% споживачів.

Як змінилась купівельна поведінка українців

Протягом 2023 року порівняно з довоєнним 2021-м в Україні найбільше подорожчали овочі та фрукти. Через це українці стали частіше відмовлятися від покупки товарів цієї категорії у супермаркетах.

Про це розповів співвласник і керівник досліджень компанії Num8erz Денис Ромаш.

Читайте також: Перегони в соцмережах: ТОП-20 українських ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками осені 2023 (інфографіка)

Компанія дослідила зміни цін та споживацьку поведінку українців на основі даних понад 2,5 млн покупців у програмах лояльності 7 продуктових ритейлерів країни, результати аналізу читайте в нашому матеріалі.

NV