Pandora створила власний “діамантовий район” у Нью-Йорку

Ювелірний дім Pandora продовжує просувати колекцію прикрас з вирощених у лабораторії діамантів.

Нещодавно бренд у партнерстві з маркетинговим агентством Invisible North створив Lab-Grown Diamond District.

Місце, яке переосмислює повсякденні моменти Нью-Йорка через діамантову призму, що відзначає силу вирощених в лабораторії діамантів, здатних революціонізувати повсякденний гламур, - зазначають у компанії.

26f2f63d a45f 435b 9314 7bd16355e886 | 1

Відкриття “лабораторії діамантів” відбулося напередодні Тижня моди у Нью-Йорку. Воно приурочене до запуску кампанії Pandora "Diamonds For All", у якій взяли участь Памела Андерсон та її сини, Грейс Коддінгтон, модель Прешес Лі, танцівниця Вінсон Фрейлі, сурдоперекладачка Rihanna Джастіна Майлз та інші знаменитості.

Ювелірний дім просуває руйнування умовностей, розповідає про доступність штучних діамантів як "найкращих друзів кожного".

e1d4e41a c252 48c7 a39a 9cdb6c7fef6e | 2
1572730f-253a-4ce0-bfb1-bc0e7c1b6ac5

Прикраси з перероблених металів Pandora

Раніше ми розповідали, що Pandora хоче виробляти прикраси бренду зі 100% переробленого срібла та золота до 2025 року.

Відповідні зобов’язання компанія взяла на себе у зв’язку зі стійким розвитком. 3 березня Pandora продала першу “зелену” облігацію на суму 500 млн євро із п’ятирічним терміном погашення.

Читайте також: H&M запускає продаж секонд-хенду у своєму флагманському бутіку в Лондоні

Угода включає в себе три цільові показники сталого розвитку. Два з них зосереджені на скороченні викидів, а останній визначає загальне використання переробленого золота та срібла протягом двох років.

MMR