Pandora і Jordan вперше потрапили до рейтингу найдорожчих брендів світу

Консалтингова компанія Interbrand представила щорічний рейтинг Best Global Brands 2024, де вже 12 рік поспіль лідирує Apple, як найдорожчий бренд у світі.

За даними рейтингу, темпи зростання вартості брендів значно сповільнилися — сукупна вартість 100 найдорожчих світових брендів зросла лише на 3% до 3,4 трлн. доларів.

Це найменше зростання за останні декілька років, так, у 2023-му приріст становив 6%, а 2022-го — 18%.

Apple, попри збереження лідерства, втратив 3% вартості бренду, вона знизилася до 488,9 млрд доларів.

На думку аналітиків Interbrand, це пов'язано з обережним підходом компанії до інвестицій у штучний інтелект, що в короткостроковій перспективі впливає на оцінки, але в довгостроковій може виявитися правильною стратегією.

Друге та третє місце посіли Microsoft (352,5 млрд доларів, +11%) та Amazon (298,1 млрд доларів, +8%), які продемонстрували гарне зростання завдяки активним інвестиціям у технології, включаючи AI та хмарні рішення.

Загалом перша десятка рейтингу майже не змінилася порівняно з минулим роком, єдиною значною зміною стало витіснення Nike з топ-10 на 14-те місце. Його 9-те місце зайняла мережа McDonald's.

У топ-10 також увійшли бренди Google, Samsung, Toyota, Coca-Cola, Mercedes, та BMW. Найшвидшими брендами стали Ferrari (+21%) і YouTube (+16%).

Читайте також: Зниження цін не допомогло? Продажі IKEA впали на 5% за результатами фінансового року

Вперше до рейтингу увійшли Nvidia (30-е місце, $20 млрд), ювелірний дім Pandora, LG Electronics та Jordan.

Trade Master