“Останній шанс”. Benetton закриє 500 магазинів в рамках плану відновлення

Італійський бренд одягу Benetton оголосив про масштабний план відновлення, який має допомогти повернутися до прибутковості до 2026 року.

Втім, для реалізації цих амбітних цілей доведеться закрити 500 магазинів, переважно в Італії. 

Новий генеральний директор Benetton Group Клаудіо Сфорца оголосив про запуск плану реструктуризації, щоб переломити ситуацію після кількох років збитків. Лише у 2023 році вони сягнули 230 млн. євро. 

На виступі перед профспілками він повідомив про намір скоротити витрати, підвищити ефективність та реалізувати цілеспрямовану стратегію розвитку бренду. 

Кількість фізичних магазинів мережі буде значно скорочена, а виробничі цикли скоротяться вдвічі – з 12 до шести місяців. Додатково знизити виробничі витрати мають закриття заводу у Хорватії та перенесення підприємства на заводи у Тунісі та Сербії.

Буде скорочено кількість ліній одягу, основну увагу приділять більш відомим продуктам бренду.

Зазначається, що масових звільнень не планується, додатково працює програма скорочення робочого часу майже для 1 тис. працівників та схема добровільного звільнення з виплатою допомоги у розмірі до 50 тис. євро.

Читайте також: H&M представив інноваційний преміум-концепт у ТРЦ Westfield Stratford в Лондоні

За словами Клаудіо Сфорці, це останній шанс Benetton на розвиток. Очікується, що продаж у 2024 році впаде на 20% до 900 млн євро, частково через закриття магазинів.