Оновлений дизайн та локації в ТРЦ. “Пузата Хата” відновлює розвиток після тривалої паузи (фото)

Українська мережа ресторанів швидкого харчування “Пузата Хата” оголосила про відновлення розвитку компанії після паузи майже у 2,5 роки.

За 2024 рік вона зросте мінімум на шість закладів, інвестуючи 1 млн доларів у кожен, наразі на розгляді - ще 20 локацій.

Один з закладів “Пузата Хата” почав роботу 15 серпня в ТЦ Smart Plaza Obolon у Києві, він став третім з початку повномасштабної війни.

c2d5a763f01523fbc01d486dda97bc61 | 1

У поточному році оператор має запустити ще три ресторани у столиці. Всі – в оновленому дизайні. Про те, чому “Пузата Хата” відновлює розширення та яким буде цей новий формат, дізнався Forbes. УРТЦ пропонує найцікавіше з матеріалу.

Оновлення дизайну ресторанів

Роботи зі зміни закладів стартували ще до повномасштабного вторгнення, вони передбачали оновлення зовнішнього вигляду ресторанів і меню.

Автентичний інтерʼєр українського ресторану зі стріхами, соломою і деревʼяними меблями стали змінювати на дизайн сучасного європейського кафе, де можна не лише поїсти, а й випити кави, попрацювати, – розповідає CMO мережі ресторанів "Пузата Хата" Людмила Осколкова.

В меню додали авторські страви і морозиво, запустили у продаж цілі торти та лінійку заморожених напівфабрикатів "Сам собі шеф", додає Осколкова.

У 2021-му встигли відкрити лише два оновлених ресторани, у київських ТРЦ Хіт Mall і Piramida. Тепер мережа знову повертається до розвитку, у червні 2024-го новий заклад "Пузата Хата" почав роботу на Голосіївському проспекті в Києві, у серпні запрацювати заклади у ТЦ Smart Plaza Obolon і у торгово-офісній будівлі в районі станції метро "Чернігівська".

Середня площа нових закладів – 800 кв. м, інвестиції в один – близько 1 млн доларів, – говорить операційний директор мережі ресторанів "Пузата Хата" Андрій Маринченко. 

Ще три ресторани планують відкрити у столиці до кінця року. Крім того, компанія веде перемовини і вивчає технічні можливості ще близько 20 локацій, однак це не означає, що на всіх цих локаціях відкриють ресторани.

Раніше новий ресторан відкривали за три місяці, нині – за дев’ять. Затримки і перенесення Маринченко повʼязує з нестачею людей. 

22b6540918fa974c1b59a411372d30ef | 2
c3823e02b7db9703d28a9cdf71860be4 | 3

Що спонукає “Пузату Хату” до розвитку?

Операційний директор каже, що в кризові моменти можна вибрати кращі локації, які ще 3-4 роки тому були недоступні.

Наприклад, компанія завжди хотіла відкрити заклад біля станції метро "Олімпійська", але не було вільних приміщень потрібної площі. Тепер же мережа розглядає там дві локації.

Також за останній час зросли нові конкуренти мережі. Раніше "Пузата Хата" конкурувала з такими закладами, як "Домашня кухня", "Гарбузик" та "Глечик", які повністю або частково згорнули роботу.

Така ж доля спіткала "Два Гуся" і "Єврохата", каже засновниця компанії "Ресторанний консалтинг" Ольга Насонова.

Однак конкуренція у "Пузатої Хати" все-таки є, розповідає генеральний директор Pro-Consulting Олександр Соколов. Саме це змушує її оновлюватись у боротьбі за споживача.

Передусім, мова про заклади із традиційним та збалансованим меню, наближеним до домашнього харчування і за демократичними цінами, у столиці це мережа Dinner’s та одиночні заклади – "Їдальня №1", Comfort Food, "Українська кухня".

Конкурентами можуть бути і заклади зі схожим форматом обслуговування та ціновою політикою, наприклад Salateira.

Партнер компанії ресторанного консалтингу Restetika Андрій Магалецький альтернативою “Пузатій Хаті” нащиває навіть кулінарію в супермаркетах "Сільпо" і Novus.

В "Пузату Хату" ходять за дешевим харчуванням і швидким перекусом, однак це не заміна походу в ресторан, – вважає Магалецький.

Читайте також: Кавовий бум під час війни. Чому кількість кав’ярень в Україні постійно зростає

У 2023 році відвідуваність закладів зросла на 5% порівняно з 2022-м, виторг на 17,6% до 23,9 млрд грн, свідчать дані Pro-Consulting.