Оновлення мережі та відновлення постраждалих магазинів: підсумки COMFY за перше півріччя 2024 року
Мережа магазинів COMFY підбила підсумки роботи за перші шість місяців 2024 року. Серед ключових результатів:
- 874 млн гривень сплачених податків та зборів;
- 17 млн гривень на підтримку ЗСУ та благодійність;
- оновлено 65 магазинів.
Як розповіли УРТЦ у прес-службі ритейлера, у першому півріччі 2024 року компанія збільшила виторг на 35% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сума сплачених за період податків та зборів сягнула 874 млн грн, з них:
- 539 млн грн - ПДВ;
- 335 млн грн - інші податки та збори.
За результатами рейтингу, COMFY увійшов до десятки найбільших за оборотом ритейлерів та зайняв 13 місце серед компаній з найбільшою сумою сплачених податків.
Від початку 2024 року ритейлер:
- відкрив 2 нові магазини в Олександрії Кіровоградської області та Бердичеві Житомирської області,
- оновив флагманський (1000+ кв м) магазин у столичному ТРЦ “Ocean Plaza”,
- відновив 2 магазини, які постраждали внаслідок ударів російських ракет (у дніпровському ТРЦ “Apollo” та ТРЦ “Сонячна Галерея” у Кривому Розі).
Крім цього, компанія активно оновлює вже існуючі магазини. Основна задача оновлення та реформату — підлаштувати магазин під зміни попиту й асортименту та переналаштувати процеси в магазинах. У 2024 році до завдань реформату додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлення, чого вимагає суттєве зростання онлайн-продажів компанії (2023 року частка онлайн-продажів перевищила 30%). За новими стандартами ритейлер вже оновив понад 60% мережі (65 магазинів).
Загально ринок зріс на 15,4%. Найбільше зростання спостерігається у категоріях “Великий побут”, “Дрібний побут” та “Аксесуари”.
Останні декілька тижнів півріччя справжній бум продажів припав на зарядні станції. Приріст склав понад 2000% до аналогічного періоду минулого року. При цьому ритейлер спостерігав певне скорочення попиту на телевізори та вбудовану техніку, які бумили в першому кварталі.
Тривала нетипова для України спека вплинула і на продажі охолоджувальних пристроїв. Перш за все, кондиціонери зросли на 59%, навіть попри тривалі відключення світла.
Від початку 2024 року COMFY перерахував на потреби Збройних Сил понад 17 млн гривень. Зокрема:
- 4,5 млн гривень на великі збори великих благодійних фондів,
- 3 млн гривень на відбудову столичної дитячої лікарні Охматдит,
- на 9,5 млн гривень передано техніки для Збройних Сил,
- 320 тис гривень з продажу благодійного мерча COMFY ми перерахували Фонду “Повернись живим”,
- 80 тис гривень власних бонусів перерахували наші покупці Фонду “Повернись живим”.
Читайте також: Олексій Зозуля, “Фокстрот”: “сірий” ринок електроніки знекровлює нашу воюючу державу
Ще один важливий пріоритет стратегії COMFY — покращення клієнтського досвіду
Ритейлер веде систему роботу із впровадження кращих практик взаємодії з покупцями. Протягом 2023-2024 року реалізовано чимало проєктів, спрямовані на покращення якості обслуговування клієнтів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації