Онлайн та ТЦ – до та після локдауну (презентація Максим Гаврюшин)
На щорічній профільній виставці Retail Expo 2020, яка відбулася у Києві 9-10 вересня 2020 року, Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group та Голова Української Ради Торгових Центрів (УРТЦ) виступив із презентацією "Онлайн та ТЦ – до і після локдауну".
Під час виступу було висвітлено низку актуальних на даний момент питань:
- Втрати ТЦ України під час локдауну
- Відвідування та обороти торгових центрів під час карантину
- Як змінився дохід у порівнянні з лютим
- Чи стали відвідувачі частіше купувати онлайн
- Чи змінився пріоритет при виборі товарів у магазині чи онлайн?
- Чи стали люди активніше спілкуватися онлайн?
- багато інших...
Посилання на повну версію презентації знаходиться наприкінці статті.
Втрати ТЦ України під час локдауну
Відвідування та обороти торгових центрів під час карантину
Як змінився дохід у порівнянні з лютим
Чи стали відвідувачі частіше купувати онлайн
Чи змінився пріоритет при виборі товарів у магазині чи онлайн?
Чи стали люди активніше спілкуватися онлайн?
І багато іншого...
Посилання на повну версію
Недавні записи
- KIKO MILANO відкрив новий beauty-простір в столичному ТРЦ Gulliver
- Bolt Food запустився одразу в чотирьох нових містах
- Суди за “смужки”. Adidas програв справу про товарний знак проти Thom Browne
- У Meest Group попередили про ризики скасування пільг на міжнародні посилки
- Не лише мінімаркети та кафе. Які ритейлери цікавляться комерційними площами в ЖК