Ольга Чорна, ТРЦ COSMO MULTIMALL: про орендарів, ребрендинг, форс-мажори та інше
Генеральна директорка столичного ТРЦ COSMO MULTIMALL Ольга Чорна дала ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів. У ньому топ-менеджерка розповіла про плани на 2024 рік, відновлення трафіка, розширення існуючих орендарів та багато іншого.
Почнемо з головного - як вам працюється у такий непростий час? Що загалом змінилося з початку повномасштабної війни?
Змінилося майже все, життя стало іншим, задачі, пріоритети. Доводиться адаптуватися до нової реальності з повітряними тривогами, бо безпека має бути на першому місці. Намагаємося почути та навіть відчути нову аудиторію, бо портрет відвідувача значно змінився. Важливо продовжувати життя, але створювати заходи, які на часі. Іноді доводиться експериментувати і дивитися на реакцію людей, як через рекламні кампанії, так і безпосередньо в ТРЦ.
Індивідуально вирішуємо питання з кожним орендарем і разом працюємо над товарообігом, підвищенням суми середнього чеку. Одним словом, продовжуємо працювати на повну, прикладаючи ще більше зусиль, щоб тримати трафік відвідувачів, відкривати нові магазини, розширювати існуючі.
Розкажіть про ротації орендарів під час війни, чи проводили їх, з якою метою та чи плануєте надалі?
Разом з орендарями змогли поступово відкрити всі магазини і продовжити роботу в часи відключень електропостачання та затяжних повітряних тривог. Відкрили нові магазини і спортивний простір у 2023 році, провели невелику ротацію для реалізації цих планів. Маємо досить амбітні плани і на 2024 рік. У квітні-травні відкриються Marc Cain, Duna, Sassofono. Є ряд орендарів, які розширяють свої магазини, так, у березні відкрили на збільшених метрах Yabluka, на черзі відкриття магазину Столичної Ювелірної Фабрики.
Чи змінювали умови співпраці з партнерами під час війни, чи повернулися до стандартних умов співпраці? Яка вакантність наразі тримається в ТРЦ?
Не було єдиних умов, вирішували складнощі в ході переговорів, десь додавали відсоток від товарообігу, за рахунок зменшення орендних ставок, десь робили бонусну пропозицію з реклами та маркетингу, все вирішували разом з нашими партнерами, бо всі опинилися у форс-мажорних обставинах. Зараз вакантність складає порядка 6%, які ми плануємо закрити у 2024 році.
Як змінювалась відвідуваність з початку повномасштабної війни, чи спостерігаєте відновлення? За чим сьогодні приходять в ТРЦ COSMO MULTIMALL? Чи відновився сектор дозвілля та розваг?
Відвідуваність дуже чуттєво відноситься до обстрілів, доводиться прикладати зусиль, щоб не просто відновлювати трафік, а залучати нових відвідувачів до ТРЦ COSMO MULTIMALL, бо більша частина постійних клієнтів поїхала за кордон. Проте з’явилося багато нових людей, тому з новою аудиторією теж необхідно комунікувати. Ми збільшуємо кількість заходів, які є справжнім антистресом для людей, щоб хоч трохи відволіктися від думок про війну, а паралельно задонатити на ЗСУ або на допомогу постраждалим діткам. Багато співпраці разом з благодійними фондами та організаціями.
Купують зараз не в довоєнних об’ємах, але шопінг та дозвілля, відвідування кінотеатру, ковзанки, боулінгу стають тими радощами, які життєво необхідні для нормального функціонування нервової системи. Саме тому, а також, завдяки роботі нашої команди, трафік вдалося відновити і ми постійно працюємо над збільшенням результату.
За останнє 10-річчя ТРЦ двічі змінював назву, чи успішною виявилась остання реконцепція?
Перший раз, змінити назву з ТРЦ Більшовик на ТРЦ Космополіт, вимагав закон про декомунізацію, отже ми оперативно зробили вимушений ребрендинг. А ТРЦ COSMO MULTIMALL ми стали у 2020 році, бо відкрили космічну розважальну зону і як казали відвідувачі “це просто космос”. Чого тільки варта наша унікальна льодова арена Fifty Ice з катанням у неоні, аналогів їй не має до речі ні в Україні ні світі. Тому тут вже робили ребрендинг, як то кажуть за коханням.
На початку цього року в ТРЦ сталася невеличка пожежа, розкажіть, як спрацював персонал ТРЦ у такій ситуації, чи задоволені ви проведеними заходами?
Ситуація з пожежею, а точніше умисний підпал дитиною, як встановили слідчі органи, всіх сколихнула. Але найважливіше, що ніхто не постраждав. В ТРЦ спрацювали всі системи: автоматична пожежна сигналізація з виведеним гучномовців, автоматична спринклерна система пожежогасіння, а також система димовидалення. Служби ДСНС та Швидка допомога прибули на місце дуже оперативно.
Працівників та відвідувачів було своєчасно евакуйовано і запропоновано медичну допомогу. Перевірки спрацювання пожежної системи ТРЦ, ми проводимо щомісяця. Комісія підтвердила, що все спрацьовано і налагоджено сумлінно. Ми сподіваємося, батьки вчитимуть дітей правильно поводитися з вогненебезпечними предметами. Шкода нанесена була велика, парк розваг наразі перебуває на ремонті, але вже через декілька місяців на наших відвідувачів чекає грандіозне відкриття оновленого парку розваг.
Розкажіть про свої плани на 2024 рік? Чи плануєте масштабні проєкти чи відкриття?
Ми взяли активний вектор на благодійні заходи, зараз готуємо масштабний проект для дружин військовослужбовців, збираємо на ЗСУ, відновили дитячі заходи. Експериментуємо з дорослими заходами. Плануємо відкриття магазинів декількох великих операторів на ринку, наразі іде процес підписання договорів, тож поки тримаємо у таємниці назви і зберігаємо інтригу.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації