Огляд споживчих витрат у цей святковий сезон

За даними компанії Kantar, очікується, що цього святкового сезону споживачі витрачатимуть більше на їжу та напої і менше на подарунки, товари для дому, меблі та подорожі.

Чверть (23%) споживачів повідомили, що цього святкового сезону на їжу та напої планують витратити більше порівняно з минулим роком, тоді як 17% відзначають, що витратять менше. Таке зростання більш характерне для сімей з дітьми (31% витрачають більше) порівняно з господарствами, де є одна доросла особа (11%).

В інших категоріях частка споживачів, які витрачають менше, перевищує тих, хто витрачає більше. Наприклад, 16% стверджують, що цього року вони витрачатимуть на подарунки більше, а 26% зазначають, що витратить менше.

kantar 1 | 2

Незважаючи на поступове відновлення деяких туристичних брендів, очікується, що цього року більшість споживачів на подорожі витратять менше – так стверджують 39%. Цей показник зростає до 69% у Китаї та 55% у Сінгапурі.

Все це відбувається на тлі того, що невпевненість споживачів та ситуація, що склалася внаслідок пандемії COVID, потенційно впливатимуть на витрати цього року. Наприклад, деякі споживачі хочуть провести цей рік масштабніше та яскравіше, ніж 2020-й, який був досить приземленим, тоді як інші просто хочуть побути вдома.

Однак святкова реклама, якій вдається пробитися до споживачів, може принести короткострокові та довгострокові результати, особливо якщо бренди візьмуть до уваги актуальні тенденції, такі як важливіша роль електронної торгівлі та досвіду клієнтів. Наприклад, третина (35%) споживачів зазначають, що їм більше подобається купувати продукти онлайн.

Джерело