Обсяги роздрібної торгівлі в Україні впали на понад 20%

Оборот роздрібної торгівлі в Україні скоротився до 992,3 млрд грн за період з січня по вересень 2022 року. Це на 20,1% менше, ніж у аналогічний період 2021-го року, тоді товарообіг становив понад 1 трлн. грн.

Про це свідчать дані Державної служби статистики, які отримало видання Forbes.

Зазначається, що через повномасштабну війну рітейлери втратили чимало своїх торгових точок, а потенційні покупці виїхали за межі України.

Видання підкреслює, що рітейлери втрачали об’єкти не лише через удари ворога, а й через окупацію та пограбування певних території.

Попри все компанії постійно відновлювали роботу своїх магазинів. Наприклад, у квітні було зачинено 24% продуктових магазинів, а у вересні таких було лише 7,4%.

У вересні 2022 року в АТБ працювали 1144 магазинів у 22 областях, тоді як у попередньому році – 1314, у Fozzy Group працюючих магазинів було 679, це на 4,9% менше, ніж у 2021-му. Водночас компанія “Львівхолдинг” відкрила шість магазинів, а мережі “Близенько” і “Файно Маркет” – 18 і девʼять торгових точок відповідно, – проаналізувало видання.

Споживацькі настрої українців

Згідно зі свіжим опитуванням Gradus Research, 69% українців свідомо обирають товари вітчизняних виробників під час здійснення покупок.

Таким чином покупці хочуть підтримати свою країну та її економіку, 54% опитаних споживачів наголосили, що при здійсненні покупки звертають особливу увагу на бренд.

Детальніше про результати дослідження читайте в нашому матеріалі.

Читайте також: “Цитрус” відкрив третій магазин у Харкові