Обійдеться майже в 10 млн євро. Lidl через суд змушує мережу Tesco провести ребрендинг

Німецька мережа продуктових супермаркетів Lidl через суд змушує британського ритейлера Tesco прибрати жовті кола із цінників у магазинах.

У Lidl стверджують, що їхня компанія є єдиною, кому дозволено використовувати у брендингу та дизайні жовті кола.

Тим часом на цінниках Tesco помітили подібні кола на синьому фоні, тож німецький ритейлер наполягає на візуальній схожості з їх брендом, що призводить до плутанини у покупців.

Для Tesco кампанія з ребрендингу може коштувати майже 10 мільйонів євро, а зазначені кола у супермаркетах мережі означають знижку на товар.

Представники Lidl наполягають, що відвідувачі автоматично згадують про німецькі дискаунтери, коли бачать етикетки з подібним оформленням.

Наприкінці 2023 року вищий суд вже ухвалив, що логотип картки лояльності Tesco Clubcard є порушенням товарного знаку Lidl і таким чином мережа вводить в оману своїх клієнтів.

Претензії до британського бренду викликали неоднозначну реакцію, однак це не скасовує того, що за рішенням суду Tesco змушена буде змінити жовтий логотип на цінниках.

Минулого року високий суд постановив, що логотип Tesco Clubcard було скопійовано з нашого та порушує наші права на товарний знак, дозволяючи їм несправедливо отримувати вигоду з нашої багаторічної репутації цінності, вводячи своїх клієнтів в оману. Незважаючи на це, Tesco затягнула суперечку апеляцією, обманюючи клієнтів ще на рік, - сказали у мережі.

Читайте також: McDonald’s закриває всі ресторани у одній з країн через конфлікт з франчайзі

Реберендинг коштуватиме мережі 7–8 мільйонів фунтів стерлінгів, крім того, їй також доведеться виплатити компенсацію Lidl, оскільки ситуація сильно затягнулася через подану апеляцію.

The Guardian