Новини київських ТРЦ: Ocean Plaza, Lavina Mall, Проспект, Blockbuster Mall, ЦУМ та інші
ТРК Проспект: нові відкриття, кібертурнір та перформанс у стилі бароко
У ТРК Проспект за січень відкрилися одразу три оновлені магазини на нових локаціях: ARBER, Anabel Arto та BAGS etc.
16 січня у «Проспекті» пройшов концептуальний перформанс у стилі українського бароко. Докладніше про захід можете прочитати за посиланням.
22 січня у торговому комплексі відбувся кібертурнір FIFA 22 у форматі 2Х2 tournament. Партнерами заходу стали Благодійний фонд «Дніпровський», Amateur e-sports federation, Game Neon Club та Sport Card.
Blockbuster Mall продовжує посилювати пул орендарів
У січні tenant-mix ТРЦ Blockbuster Mall поповнився новим орендарем GD Cashmere.
GD Cashmere – це виробник трикотажного одягу з кашеміру, мериносової вовни, шовку та бавовни. Постачальниками пряжі є італійські компанії з ідеальною репутацією: Loro Piana та Cariaggi.
Нагадаємо, у грудні у торговому центрі відкрилося 7 нових магазинів.
У Lavina Mall відкрився магазин турецького бренду взуття
Наприкінці грудня у торговому центрі відкрився новий ритейлер — турецький бренд жіночого та чоловічого взуття Greyder.
Взуття Greyder Україна почало продавати нещодавно, хоча на турецькому ринку це один із найбільших ритейлерів. Торгова марка має власну мережу з 124 магазинів, плюс колекції представлені в 440 партнерських торгових точках, за винятком веб-ресурсів.
У Smart Plaza Polytech відкрилася кав’ярня з кавою без кофеїну
У ТРЦ Smart Plaza навпроти станції метро «Політехнічний інститут» розпочав роботу заклад Decaf. Особливість формату – використання кави без вмісту кофеїну.
«Наша концепція – кава без кофеїну. Це кава, яку можна пити щодня», — розповідають у кав’ярні.
Додають, що слоганом закладу є: Drink decaf, stay young. Втім, як альтернатива пропонують і звичайну каву.
Караван Outlet продовжує встановлювати видовищні інсталяції
22 січня у рамках проекту «Рік мистецтва в «Каравані» у торговому центрі відбулося урочисте відкриття арт-інсталяції «Кіт», виконаної Євгеном Примаченко. Її довжина майже 7 метрів, завширшки 2 метри та 2,5 метра заввишки. Інсталяція складається з масштабних символів «Х» і «0», які уособлюють зрозумілі всім протилежності: плюс та мінус, чоловіче та жіноче, початок та кінець.
Докладніше про проект ви можете прочитати за посиланням.
У ТЦ Silver Breeze запрацював коктейльний бар
Новий бар від власників «БарменДиктат» у колаборації із закладом Khu Yum облаштований на першому поверсі торгового центру. У закладі планується організовувати корпоративи та вечірки за участю діджеїв.
Коктейльний бар пропонує азіатські страви та алкогольні напої. Зокрема, гостям доступні перші та основні страви, салати, закуски, роли, десерти, авторські та класичні коктейлі, а також міцний алкоголь.
У новому БФК Lake Plaza продуктовим якорем стане Varus
Новий магазин мережі Varus відкриє черговий об’єкт у багатофункціональному комплексі Lake Plaza, який раніше називався «Метрополіс». В даний час об’єкт знаходиться на реконструкції.
Varus буде розміщено на місці супермаркету «ЕКО маркет», який працював тут із 2008 року.
ТРЦ Avenir Plaza поповнився брендовим магазином Samsung
Новий Samsung Experience Store відкрився у ТРЦ Avenir Plaza, розташованому у м. Буча Київської області. Сучасний, стильний і технологічний — магазин оформлений в кращих традиціях Samsung.
Читайте також: У ТРЦ Respublika Park відкрився новий брендовий магазин Samsung Experience Store
У ЦУМі нова аксесуарна зона
2022 команда універмагу розпочала з відкриття нової аксесуарної зони на 1-му поверсі ЦУМу. У новому департаменті представлені сумки, шопери, клатчі, гаманці, візитниці та інші аксесуари з нових колекцій міжнародних брендів.
Мультибрендовий простір займає понад 200 кв. м. В інтер’єрі переважають природні кольори, мінімалістичні форми та преміальні фактури.
Ocean Plaza навесні поповниться кафе-пекарнею «Хлібний»
Навесні 2022 року у ТРЦ Ocean Plaza відкриється 26-те кафе-пекарня «Хлібний».
З початку березня стилізований «Хлібний» прийматиме гостей на другому поверсі ТРЦ Ocean Plaza у центрі великого атріуму. Як і в інших кафе мережі, в оформленні будуть використані знайомі елементи та принти у поєднанні з бетоном та мармуром.
Кафе відкритого типу займе 230 кв. м, а у зоні посадки зможуть комфортно розташуватися близько 85 осіб.
Читайте також: Budhouse Group: підсумки 2021