Новий формат на АЗС. Чи буде ОККО Drive конкурувати з McDonald’s

Мережа АЗС ОККО нещодавно запустила новий сервіс ОККО Drive на своїх автозаправних комплексах.

Наразі він працює як пілотний проєкт, однак компанія прагне швидко його масштабувати, розповів NV Бізнес віцепрезидент з маркетингу ОККО Василь Дмитрів.

А щоб сервіс набув популярності, маємо намір охопити ним більшість заправок міста. Тож план до кінця року — запустити ОККО Drive на до 10 АЗК. Далі підемо в інші міста — в обласні центри, потім, можливо, у великі районні. Глобальна мета — встановити Drive на 70−80% наших АЗК у великих містах. Якщо в перерахунку на всю мережу, то це 40−50% від загальної кількості автозаправних комплексів. В ідеалі ми хотіли б і на всіх 100%, але є й такі об'єкти, де не так легко інтегрувати Drive, і ми це розуміємо, — наголосив Дмитрів.

За словами Василя Дмитріва, можуть бути певні незначні відмінності у асортименті, наприклад, при введенні нового продукту в меню, він може з’явитися на одному АЗК раніше, ніж на іншому. Але базові страви будуть усюди, їх можна отримати протягом 3-5 хвилин.

За підрахунками компанії, окупність одного модуля становить 3−4 роки. Цього вдасться досягти, якщо наростити непаливні продажі на АЗК на 10%.

Конкуренція з McDonald's

Дмитрів наголосив, що попри певну схожість, цей формат не конкуруватиме з McDonald's.

У нас уже є велика аудиторія наших клієнтів. Тільки учасниками нашої програми лояльності Fishka сьогодні є понад 9,5 мільйона українців. Більшість із них купує на ОККО не лише пальне, а й каву, хотдоги та інші смачні страви. З цією аудиторією ми можемо комунікувати напряму і пропонувати їм те, що вони люблять, у новому зручному форматі. Я би не назвав це конкуренцією. В ОККО свій шлях, в McDonald`s — свій. У нас різне меню і, гадаю, що різні ніші, — наголосив він.

Читайте також: Віталій Стефурак, McDonald’s: ми прагнемо відновити роботу всіх наших закладів

Детальніше про перший ОККО Drive ми розповідали в своєму матеріалі.