Новий арт-сезон у київському ЦУМі: як виглядає віртуальна подорож Україною (фото)

У столичному ЦУМі стартував новий арт-сезон, на цей раз натхненний українською землею і кінематографічними ландшафтами. Відвідувачів запрошують у віртуальну подорож Україною.

Важливу роль у виборі арт-об’єктів митців, які інсталювали у вітринах торговельного центру цього сезону, зіграли натуральні матеріали, що відображають природні ресурси нашої землі, зокрема скло, метал, глина, камінь.

Дизайн вітрин

Перша вітрина, обрамлена рожево-золотистими тонами, нагадує про схід сонця над рожевими озерами. Дзеркальні об’єкти із гутного скла, створені Русланом Лучком, схожі на перламутрові краплі.

Друга вітрина має ламану геометрію, що викликає асоціації із залізорудними кар’єрами чи відкритими базальтовими копальнями. На ній представлена кераміка Софії Горбачевської.

dscf6794 905x1024 1 | 1
dscf6828 2 905x1024 1 | 2

На наступній вітрині зображені стрімкі степові стежки, що розходяться, переплітаються, біжать паралельно, а доповнюють її керамічні скульптури Gorn Ceramics із колекції "Храми".

Далі - імітація старих лісів, що вкривають гірські схили, а між ними керамічні скульптури MAKHNO Product.

dscf6863 905x1024 1 | 3
image 2023 09 13 14 21 23 | 4

П’ята вітрина уособлює світ підземних печер з галереями, гротами, озерами і сталактитами. Атмосферу простору в ній організовує дзеркало в рамі Panoptikum Collections, схоже на фрагмент розбитої стіни.

Шоста вітрина втілює ідею української ночі, безшелесної і глибокої, доповнена гіпсовими скульптурами "Куби" Христини Рідзель.

Плавні лінії і форми, що нагадують коси річок серед рівнини, гармонійно доповнені скульптурами Gorn Ceramics із колекцій "Корали" та "Храми" у сьомій вітрині

dscf6927 905x1024 1 | 5
dscf6967 905x1024 1 | 6
dscf7021 905x1024 1 | 7

Образи у вітринах стилізовані за допомогою одягу та аксесуарів українських дизайнерів, представлених у ЦУМі, зокрема Frolov, Ksenia Schnaider, T.Mosca, Ruslan Baginskiy, Six, Litkovskaya, Anna October, Bevza та інших.

Віртуальна подорож країною продовжується і всередині торговельного центру у вигляді спеціальних поп-апів з ексклюзивними арт-об’єктами.

dsc02305 1024x683 1 | 8

MMR