Novus запустив пілотні дискаунтери “Хапайка” у Києві та області

Литовський ритейлер Novus почав розвивати в Україні власну мережу магазинів у форматі "жорсткого дискаунтера" - "Хапайка".

Про це розповів генеральний директор Novus Марк Петкевич.

Компанія вже має проєкт мінімаркетів Мі Маркет, а тепер хоче позмагатися з “АТБ” у сегменті дискаунтерів.

Наразі "Хапайка" є пілотним проектом мережі, перша торгова точка запрацювала 12 липня у селі Крюківщина, в ТРЦ “Наше Небо”.

Площа магазину становить понад 700 кв. м, в асортименті представлено близько 1100 найменувань товарів середнього та низького цінового сегментів.

Другий дискаунтер від Novus запустили в столиці на вулиці Березняківській, його площа - 531 кв. м.

Наш проєкт Мі Маркет успішно працює та розвивається, що надихнуло на відкриття нового для нас напрямку дискаунтера, в якому представлені повсякденні товари низького цінового сегменту в кожній категорії. Наразі ми тестуємо формат, бачимо позитивну динаміку розвитку. І віримо, що у нього є високі шанси на існування, - говорить Марк Петкевич.

Рішення щодо масштабування мережі будуть ухвалювати у 2024 році. Раніше маркетинг-директор Novus Максим Бєлов розповів, що назву “Хапайка” вигадали за допомогою ChatGPT.

*Довідка

Експерименти із форматами Novus почав ще у 2020 році. Тоді ритейлер відкрив перші мінімаркети Мі Маркет. Наразі дочірня мережа налічує 11 магазинів формату "біля дому". Ще одна точка має відкритися 27 жовтня.

Читайте також: У 5 разів більше за 2022-й: “Аврора” відкриє 500 нових магазинів за підсумками цього року

У компанії розповіли, що планують довести кількість торговельних точок Мі Маркет до кінця року до 14. Всі вони працюють у Києві та області.

Forbes