Novus запровадив голосове рішення від C4R для автоматизації процесів
Компанія C4R (Consulting for Retail) запровадила голосове рішення для автоматизації процесів у розподільчих центрах мережі продуктових супермаркетів Novus.
Ця технологія допомагає більш ефективно керувати операціями в РЦ, зробити процеси більш точними та простими.
Голосове рішення автоматизує різноманітні завдання, зокрема підбір замовлень, управління запасами та інші види операцій.
У мережі очікують, що запровадження цього цифрового інструменту допоможе значно підвищити продуктивність роботи розподільчого центру, скоротить час і зменшить зусилля, необхідні для виконання завдання. Також голосове рішення підвищить точність процесу і даних.
Це, в свою чергу, зменшить навантаження на працівників складу Novus та покращить якість обслуговування клієнтів завдяки швидшому та точнішому виконанню замовлень.
Зазначається, що компанія C4R запровадила нововведення у дуже стислий термін і забезпечила повну його інтеграцію з системами, що вже працюють у рітейлера.
Цифрові нововведення АЛЛО
Раніше ми розповідали, що український маркетплейс АЛЛО запроваджує безпечну оплату карткою.
Сервіс дозволить покупцям безпечно сплачувати карткою за товари партнерів маркетплейсу АЛЛО, які продають власні товари у понад чотирьох тисячах категорій.
Нововведення отримало назву "Оплата карткою". Особливість сервіса в тому, що він утримує кошти покупця до отримання замовлення (протягом 14 днів) і лише після цього зараховує їх продавцю.
Детальніше про те, як працює сервіс і як ним скористатися, читайте в нашому матеріалі.
Джерело: Асоціація рітейлерів України
Читайте також: Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті