Нові заклади та українські бренди. ТРЦ Respublika Park розширив пул орендарів у вересні (фото)

У вересні 2024 року столичний ТРЦ Respublika Park значно розширив свою F&B пропозицію, відкривши чотири нові ресторани різних концепцій та кухонь.

Про це УРТЦ розповіли у прес-службі торговельного центру. Так, у Respublika Park запрацювали:

  • Avocado Organic Food – ресторан мережі здорового харчування, що пропонує корисні страви, авторські напої та створює тропічну атмосферу серед розкішної зелені. 
  • Pesto Cafe – новий заклад відомої мережі сімейних італійських ресторанів. Ресторан пропонує домашню італійську кухню та затишну атмосферу для сімейного відпочинку. 
  • «Міміноші» – ресторан грузинської та вірменської кухні. Спеціалізація закладу - різноманітні хінкалі та хачапурі, а також страви на мангалі.
  • FOOD&KYIV – унікальний заклад автентичної київської кухні, який розташувався на фуд-корті ТРЦ та пропонує страви, створені з любов'ю до київських кулінарних традицій.

img 0618 scaled | 1

Вже найближчим часом ТРЦ разом із партнерами планує відкриття ще трьох закладів, це:

  • «Duck Stories» – концептуальний заклад швидкого харчування, що спеціалізується на стравах з качиного м'яса.
  • «Про річку» – унікальний формат ресторану і ринку свіжої риби від мережі «Чорноморка», що спеціалізується на річковій рибі.
  • «Чорноморка» – новий заклад відомої мережі буде вперше відкрито в ТРЦ за всю історію існування бренду. Концептуальний ресторан також матиме індивідуальний вхід.
img 0621 scaled | 2
img 0626 scaled | 3

Нові українські бренди

У вересні 2024 року торгова пропозиція ТРЦ Respublika Park розширилася завдяки відкриттю ще двох нових магазинів українських брендів: 

  • FABRIC 17 – український бренд, який спеціалізується на виготовленні стильного одягу та аксесуарів. Усі товари виготовляються в Україні, що забезпечує контроль якості та підтримку вітчизняного виробництва. 
  • Welpy – перший магазин українського домашнього текстилю власного виробництва, включаючи ковдри, подушки та постільну білизну різних дизайнів. Особливістю магазину є наявність дитячого простору, що робить шопінг зручним для сімей з дітьми. 

img 0624 scaled | 4

Директорка департаменту оренди ТРЦ Respublika Park Світлана Горюнова зазначає, що відкриття нових магазинів є частиною стратегії ТРЦ Respublika Park щодо підтримки українських виробників та розширення асортименту якісних товарів для відвідувачів.

Читайте також: “Всі. Свої” представили вітрини-інсталяції у колаборації з українськими митцями (фото)

Юлія Щаслива, СЕО ТРЦ,  коментує: 

Ми раді вітати нові бренди та ресторани у нашому торгово-розважальному центрі. Кожен з них має свою унікальну концепцію та пропонує відвідувачам різноманітні враження. Відкриття українських брендів повністю відповідає нашій стратегії підтримки вітчизняного бізнесу та надання відвідувачам широкого вибору якісних товарів. Усе це разом з нашими яскравими подіями створює багатофункціональний простір для комфортного життя та дозвілля киян.

img 0623 scaled | 5