Нові гравці у рейтингу. ТОП-20 українських ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками зими 2023-2024 (інфографіка)
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками зими 2023-2024.
*У інфографіці зазначено дані, зібрані станом на 1 березня 2024 року.
Торговельні центри у Facebook
Котрий сезон поспіль перше місце за собою тримає львівський ТРЦ Forum Lviv, кількість підписників не значно зросла, але торговельний центр зберігає величезний відрив від інших об’єктів.
Друге та третє місце посідають Ocean Plaza з 149 тис. підписників та Gulliver зі 121 тисячею.
Четверта та п’ята позиції йдуть з невеликим відривом, це дніпровський ТРЦ МОСТ-City та столичний Lavina Mall.
Загалом, за три місяці зими перша десятка ТРЦ не змінила або майже не змінила кількість підписників у Facebook.
Наступна п’ятірка, як і восени це: київські Manufaktura Outlet із незмінними 79 тис. підписників та ЦУМ із 70 тис. фоловерів. За ними йдуть Victoria Gardens (Львів) 64, King Cross Leopolis (Львів) 62 тис., ТРЦ і БЦ Retroville (Київ) 60 тис.
Столичний ТРЦ “Проспект” також не набрав додаткових шанувальників, а от рівненська “ЗЛАТА ПЛАЗА” на 12-му місці додала 3 тисячі фоловерів.
Одеський ТРЦ Riviera Shopping City набрав ще 2 тисячі підписників і випередила столичний River Mall, який не змінив свій показник у 55 тисяч підписників.
Замикають двадцятку об’єкти, що мають невеликий розрив та менше 50 тисяч підписників. Їхні показники та розташування майже не змінилися.
Торговельні центри в Instagram
Перша п’ятірка залишається незмінною, як і за результатами осені, втім, деякі лідери дещо втратили своїх підписників. ТРЦ Forum Lviv, як і на Facebook, впевнено тримає перше місце та поступово наближається до 100 тис. підписників, зараз торговельний центр має 98,2 тисячі підписників.
Херсонський ТРЦ Fabrika (88,7 тис.) дещо втратив аудиторію, але йде другим, за ним, з незначним зростанням кількості підписників, йде столичний ЦУМ (78,1 тис.).
Харківський ТРЦ Nikolsky наростив аудиторію на кілька тисяч та перетнув позначку у 70 тис. підписників, тепер об’єкт має 71,8 тисяч фоловерів.
Замикає п’ятірку Lavina Mall з мінімальним збільшенням кількості підписників (55,7 тис.).
Далі у рейтингу Instagram відбулися певні рокірування, шосте місце, як і восени, посідає чернігівський Hollywood Mall із 50,2 тисячами, а от на сьоме місце вирвалася рівненська “ЗЛАТА ПЛАЗА” з 47,8 тисячами, обігнавши столичний ТРЦ Gulliver (45,5 тис.).
У наступних семи позиціях змін не відбулося, один за одним з невеликим відривом йдуть: ТРЦ Ocean Plaza (Київ), ТРЦ Lubava (Черкаси) та Riviera Shopping City (Одеса), ТРЦ River Mall (Київ), Порт City (Луцьк), ТРЦ “Екватор” (Харків) та ТРЦ Victoria Gardens (Львів).
Читайте також: Zara повертається до України після двох років очікування – Financial Times
Далі місцями помінялися ТРЦ Південний (Львів) та МОСТ-City (Дніпро), дніпровський торговельний центр вирвався вперед, оскільки львівський об’єкт втратив кількасот підписників.
Замикають топ-20 ТРЦ "Оазис" (Хмельницький), Blockbaster Mall (Київ) та новий гравець у рейтингу - столичний ТРЦ Respublika Park.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації